עיצוב דירה שכורה בעזרת צבע – כך תהפכו את הבית שלכם למקום יפה, נעים ונוח יותר

 

אם אתם גרים בדירה שכורה אתם לא חייבים לוותר על העיצוב. אפשר להוסיף לה קצת טאץ’ אישי וצבע ולשדרג את המראה שלה. קראו את הכתבה וגלו איך לעצב את הדירה השכורה שלכם בסטייל באמצעות צבע.

 

#עיצוב #דירה #שכורה #צבע #קירות #טיפים #שכירות #צבעים #סטייל

רבים מאיתנו גרים בשלב זה או אחר בדירה שכורה בין אם זה דירת שותפים בגיל צעיר, דירת סטודנט או מגורים עם בן/בת זוג. לא תמיד אנחנו חושבים על עיצוב דירה שכורה, אבל זה בכל זאת אפשרי.

דירות שכורות עשויות להיות מאתגרות בכל הקשור בעיצוב הפנים שלהן. לעיתים קרובות דירות שכורות הן ישנות או מוזנחות, לא מרוהטות כראוי ואין את החופש לעצב אותן כפי שאתם באמת רוצים.

למרות האתגרים, יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי ליצור תחושת ביתיות בדירה שכורה. עם קצת יצירתיות וידע, ניתן להפוך את הדירה השכורה למקום יפה ומזמין.

עיצוב דירות שכורה משדרג את מצב הרוח!

חשוב לא להתפשר על העיצוב והנראות של הדירה, גם אם היא שכורה. הסביבה משפיעה על מצב הרוח ודירה יפה תעזור לכם להרגיש שמחים ומלאי אנרגיה. דירה מעוצבת לפי טעמכם תהיה נעימה ותשמש כמקום הנוח והמרגיע שלכם בסוף יום עבודה או לימודים.

לאחר שמצאתם דירה שכורה, אתם יכולים להתחיל להוסיף לה את האישיות שלכם. זה כמובן קורה בעזרת רהיטים, תמונות, שטיחים ופריטים דקורטיביים אחרים. אתם יכולים גם לצבוע את הקירות בצבע שאתם אוהבים ולהתקין וילונות שיכניסו אור טבעי לדירה.

צבע הוא אחד הכלים היעילים, המהירים והזולים ביותר לתהליך עיצוב דירה שכורה ואפשר אפילו לעשות מהפך בעזרת צבע ב- 24 שעות. צבע יכול לשנות את מראה הדירה באופן דרמטי ובמחיר סביר. עם קצת צבע, אפשר להפוך את הדירה השכורה למקום יפה, נעים ונוח. באמצעות צבע ניתן לתת אשליה של מרחב לפינות קטנות, לתחום אזורים, להעניק מראה חדש לרהיטים ישנים ועוד.

רגע לפני שמתחילים לצבוע חשוב לעצור רגע ולתכנן מה בדיוק אתם רוצים לשנות במראה של הדירה, מה האווירה שאתם מבקשים ליצור, מה התקציב שלכם לפרויקט וכמובן לקבל אישור מבעל הדירה.

הנה כמה כללים בסיסיים בנושא עיצוב דירה שכורה בעזרת צבע שיסייעו לכם לבחור גוון לחדר:

  • צבע הוא דרך מעולה להביע את האישיות שלנו בבית. כדאי לבחור בצבעים האהובים עליכם.
  • צבע בהיר יכול להאיר את הדירה ולגרום לה להיראות גדולה ומרווחת יותר. צבעים בהירים, כמו לבן, תכלת וירוק בהיר, יכולים לעזור להאיר את הדירה וליצור תחושה של מרחב שתהיה מזמינה יותר.
  • צבע קובע אווירה אפשר לבחור בצבעים בהירים כדי ליצור אווירה נעימה ורגועה או בצבעים כהים כדי ליצור עומק או אווירה מסתורית. כך למשל צבע קירות כהה יצור תחושה של אינטימיות בחדר קטן.
  • אפשר להשתמש בצבעים מנוגדים כדי ליצור עניין ויזואלי. צבעים מנוגדים יכולים לעזור ליצור דירה ייחודית ומעניינת יותר.
  • אם רוצים ליצור אווירה חמימה וביתית כדאי להשתמש בצבעים טבעיים כמו ירוק, חום וצהוב.
  • לאווירה תוססת וצעירה מומלץ להשתמש בצבעים כמו אדום, כחול וסגול.

תכירו את חבילת ONE ROOM  של נירלט – כל מה שצריך כדי לצבוע חדר בחבילה אחת עד הבית! כל מה שאתם צריכים זה לבחור גוון ולהתחיל לנרלט!

 

אקווניר EXTRA גוון 0739 IS

אקווניר EXTRA גוון 0739 IS

הנה כמה הצעות בתחום עיצוב דירה שכורה (ולא רק) באמצעות אפקטים של צבע:

  • גם צביעת קיר אחד בחלל או אפילו חלק מקיר שצובעים בצבע אחר יוצר עניין ועומק בחדר. קיר כזה נקרא קיר כח. קיר כח יכול לעמוד בפני עצמו וניתן להדגיש אותו עם אביזרים כמו מראה וכוננית במבואת הכניסה, בסלון או בחדר השינה. מומלץ להשתמש באקווניר ONE WALL של נירלט שמגיע באריזת 2 ליטר ייעודית לצביעת קיר אחד.

לצפייה בסרטון אקווניר ONE WALL:

  • יש לכם שאריות צבע? לפעמים מספיק לצבוע חלק קטן מהקיר כדי להוסיף עניין וליצור קיר מרשים ומיוחד במינימום עבודה:
      1. מסמנים מלבן עם טוש וסרגל (אפשר גם צורות אחרות עם שבלונות).
      2. מדביקים מסקינטייפ על המסגרת כדי לתחום ולהגדיר גבול.
      3. צובעים עם מברשת את המלבן בצבע הנבחר.
      4. לאחר הייבוש מורידים את המסקניטייפ בעדינות על מנת לא לקלף את הצבע.
      5. תולים 2-3 תמונות קטנות בתוך המלבן הצבוע. זה בסדר גמור אם התמונות גולשות גם קצת מחוצה לו.
      6. מצמידים שידה או מדף מתחת למלבן הצבוע.
      7. מוסיפים עציצים ואקסוסריז נוספים ומקבלים תוצאה מושלמת.

עיצוב דירות שכורות

  • בזמן תהליך עיצוב דירות שכורה השתמשו בצבע כדי ליצור דפוסים מעניינים. ציור קיר בצורות גאומטריות בשיטת עשה זאת בעצמך הוא פרויקט קל ומגניב שיכול לשדרג את מראה הדירה. זה פרויקט יחסית קל שניתן להשלים ביום אחד. הנה כמה טיפים איך לעשות את זה:
      1. תחילה יש להחליט על העיצוב הנבחר. אפשר למצוא רעיונות באתרי אינטרנט שונים כגון פינטרסט ואתרי עיצוב שונים.
      2. לאחר מכן יש לעבור לבחירת הצבעים כמובן. אפשר לבחור שני צבעים או יותר כדי ליצור את הדוגמה המבוקשת.
      3. מוודאים שהקיר נקי ויבש.
      4. משרטטים את הדוגמה עם סרגל וטושים כדי ליצור מסגרות. מדביקים מסקינטייפ על הקווים המפרידים כדי לסמן את הגבולות.
      5. צובעים בעזרת מברשת צבע את הצורות. חשוב להקפיד לצבוע בתנועות חלקות ומאוזנות.
      6. קלפו בזהירות את המסקינטייפ לאחר שהצבע התייבש.

אקווניר EXTRA גוון IS 0829 / גוון IS 0704

  • אפשר להשתמש בצבע כדי להדגיש אזורים מסוימים. אם יש לכם חדר אחד שמשמש למספר מטרות כמו סלון ופינת עבודה תוכלו לצבוע קיר או חלק ממנו בצבע כדי ליצור תחושת חלל. כך תוכלו לצבוע את הקיר שמול הספה בצבע בהיר כדי ליצור תחושה של סלון, ואת הקיר שמעל שולחן העבודה בצבע עז יותר כדי ליצור תחושה של משרד. אפשר למשל לצבוע את קיר המטבח בצבע בהיר ואת קיר הסלון בצבע כהה יותר. זה יעזור ליצור תחושה של חלוקה בין שני החללים, גם אם הם נמצאים באותו חדר.
  • דרך מהירה וקלה להוסיף קצת צבע ועניין היא לבחור דפוס של משיכת מכחול מסוימת ולחזור עליו ביד חופשית. אפשר לבחור במשיכות של מברשת קטנה או גדולה הכל לפי טעמכם. מושלם עבור חדרי אמבטיה, חדרי שינה וסלונים או מבואות כניסה.

עשה זאת בעצמך DIY צביעה ביד חופשית

עיצוב דירה שכורה ע”י חידוש רהיטים ישנים– גם ריהוט עץ או מתכת ישנים ניתן לצבוע ולתת להם מראה רענן ומלא סטייל. לצביעת ריהוט עץ מומלץ להשתמש באוניאור על בסיס מים ולצביעת מתכת מומלץ להשתמש ב- DTM+ על בסיס מים או פשוט לרסס בספריי צבע.

אחרי שסיימתם לצבוע השלימו כמה פריטים קטנים ולא יקרים מרשתות הסטוק השונות להשלמת העיצוב:

  • אביזרים צבעוניים יוסיפו צבע ועניין לדירה. אפשר להוסיף כריות, שטיחים, וילונות, תמונות ועוד.
  • הוספת מראה יכולה להגדיל את החלל ולהאיר את הדירה. אפשר להוסיף מראה גדולה בחדר המגורים ובחדר השינה.
  •  צמחים תמיד מוסיפים חיים וטבע לדירה. אפשר להוסיף עציצים ירוקים בכל מיני מקומות בדירה כולל בחדרים.  גם צביעת עציצים ואדניות בספריי צבע תוסיף המון צבע ואופי לדירה.

 

עם קצת דמיון ובעזרת הטיפים האלו אפשר להתחיל בקלות תהליך עיצוב דירה שכורה בתקציב נוח ולהוסיף לה סטייל ואופי. אז אל תחששו להתנסות ותתחילו לעצב את הדירה שלכם בסגנון שאתם אוהבים.

הידעת?

כבר לא צריך לצאת מהבית כדי לקנות צבע – אפשר להזמין און ליין בכל גוון שתבחרו ולקבל את הצבע עד הבית. להזמנות לחצו כאן

נירלוט נעים!
כתבות נוספות