מהפך בעזרת צבע ב-24 שעות!

אין כמו חדר נעים ומעוצב להעביר בו את זמננו, מחקרים מראים שסביבה מעוצבת ונעימה משרה אוירה נינוחה ושמחה יותר ובעת הצורך פרודוקטיבית ופורייה בהרבה. החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את החדר? קבלו מאתנו טיפים שיעזרו לכם להגיע לרמת גימור מקצועית, ולתוצאה שאפילו אתם לא תאמינו עד כמה זה פשוט וקל לגרום לחדר שלכם להיראות כך. חדר אחד! 2 סגנונות שונים.

מאיפה מתחילים?

בניית לוח השראה – כשמתחילים בתכנון, רצוי לבנות לוח השראה שיעזור לנו לגבש קונספט עיצוב ויאפשר לנו לתכנן היטב, לעשות סדר במחשבות ובארגון החדר. אנו ממליצים לקבל השראה ממקורות שונים. ניתן להיעזר האתרים כגון pintrest  או אינסטגרם. אם אתם פחות אנשי מדיה יש המון מגזינים נפלאים שאפשר לשאוב מהם השראה, לגזור ולהדביק על גבי דף, מוסיפים פריטים שאהבתם כגון גוון קיר, גוף תאורה, תמונה, שידה וכו’, כל אלו יסייעו לכם להיות ממוקדים.

לוח הראה לפני צביעה

לבחירת הצבעוניות שימוש בצבע עושה שינוי גדול בהוצאה קטנה. לא מעט פעמים תגלו שמספיק קיר אחד צבוע בשביל לחולל מהפך.  לא חייבים לצבוע את כל החדר. גם קיר אחד יעשה את העבודה. יש מגוון שילובים שיתנו אשליה של חלל גדול יותר. לפניכם דוגמא של חדר יחסית קטן , אנו תחמנו רק חלק ממנו בצבע כולל צביעת התקרה. המראה נותן תחושה של מרחב גדול יותר.

לבחירת הגוונים, היעזרו באתר נירלט המציע המון שילובי צבעים לפי בחירתכם. ניתן להגיע למרכז נירלט שם תוכלו לראות את מגוון האפשרויות בפלטות צבועות במגוון רחב של צבעוניות ולקבל יעוץ מאחד מיועצי הצבע. לאחר קבלת החלטה על סקלת הצבעים, מתחילים להכין את החדר לצביעה.

הגדרת תקציב – הגדרת תקציב הוא מרכיב חשוב בשיפוץ של חדר ולכן יש להכניס את כל הפרמטרים לטבלה.

מה צריך בשביל לצבוע את הקיר?

  • סרט מדידה (מטר)
  • שפכטל לסגירת חורים- פרוסימו
  • נייר לטש
  • אקווניר EXTRA, צבע לקיר על בסיס מים. במקרה שלנו נבחר בגוון ורוד פודרה 0139 IS ובגוון לבן בנגיעה אפורה 045 NWC
    נייר דבק לקיר- מסקנטייפ
    גלגלת צבע
    מקל מאריך לרולר
    מגשית צבע

איך מכינים את החדר:

  1. תוחמים עם נייר דבק לקיר (מסקנטייפ) את גבולות הפס אותו נרצה לצבוע (מלמעלה למטה).
  2. אם יש סדקים קטנים וחורים חשוב לתקן לפני תחילת הצביעה בעזרת פרוסימו, שפכטל לסתימת חורים-. אחרי שהחומר מתייבש, משייפים עם נייר לטש ומתחילים בצביעה.
  3. צובעים את הקיר לאורך ולרוחב עד אזור נייר הדבק לקיר (מסקנטייפ)  מלמעלה למטה. צובעים כ- 3 שכבות או עד כיסוי מלא וממתינים לייבוש.
  4. מקלפים בזהירות את נייר הדבק לקיר (מסקנטייפ).

כך נראה החדר לפני:

מראה חדר לפני צביעה ועיצוב

איך לשדרג את החדר:

  1. הכניסו לחדר טקסטיל זה מכניס המון חמימות. מספיק וילון בד ומספר כריות וזה כבר יעשה את העבודה.
  2. תאורה נכונה בחדר משנה את האווירה. מומלץ להשתמש בתאורה צהובה בחדרי שינה.
  3. אקססוריז כגון מדפים, מתלה רשת לתלות תמונות או פתקים. יכול להיות שימושי מאוד לחדר שיש בתוכו שולחן עבודה, שולחן לימודים.
  4. תמונות קיר – ניתן היום למצוא הדפסים מקסימים ברשת ובעלות לא גבוהה להדפיס בבית דפוס ולמסגר.
  5. הטעם שלנו משתנה מפעם לפעם וטרנדים באים והולכים. בחירה נכונה של צבע תאפשר לכם לשנות את סגנון העיצוב של החדר מפעם לפעם ולהקנות לו מראה שונה בהתאם לטעמכם.

כך נראה החדר אחרי:

מראה חדר לאחר צביעה ועיצוב

24 שעות וגם החדר שלכם יראה ככה!

מוזמנים לצפות בסרטון הדרכה:

נרלוט נעים!

צילום: רותם רוזני, סטיילינג: הילה מגריל, טולמנ’ס דוט, GOLF&CO ,TWEELINGEN

נירלוט נעים!