צבעוניות בחדר השינה

לא מזמן חגגנו את ט”ו באב, חג האהבה היהודי. אם נחשוב על הקונוטציה המיידית של היום הזוגי הזה, היא לא אחרת מהרומנטיקה בחדר השינה… חופשות הקיץ המתוכננות קיבלו תפנית. זה כבר קיץ שני ברציפות שלרובנו לא מתאפשר לממש חופשה זוגית ולישון בחדר מפנק כמו שרצינו וחלמנו. היום יותר מתמיד קיימת דרישה של הלקוחות לעצב את חדר השינה :  “כמו במלון בוטיק”.

לקראת כל עונה, אנחנו בנירלט בוחנים את הצבעוניות המשקפת את רוח המגמות. השנה החלטנו להתמקד בחדר השינה הזוגי- המקום המסמל יותר מכל את עוצמת האהבה. על מנת לקיים את האהבה בזוגיות, אנחנו נדרשים להשקות, להזין ולטפח אותה. רצוי שכל זה יקרה בחדר שינה, שיהווה סביבה מעודדת, מחבקת ונעימה לנו. מאחר וכולנו שונים, לכל זוג יש הנעים ואת הסגנון האישי והייחודי משלו, נשאלת השאלה האם חדר השינה הוא מראה לזוגיות?

המינימליסטי

עיצוב מינימליסטי הוא מבין סגנונות העיצוב המבוקש ביותר כיום. יש מי שייחס לו שיוך לעיצוב בר השגה, אך לא בהכרח. מה שמייחד את העיצוב, הוא דווקא האתגר שבאיזון, לעצב במינימום מבלי להעניק לחלל תחושת עומס ומאידך לשוות לחלל מראה מעוצב, חם, מזמין ועוטף. בחירת גוון אחד דומיננטי אך עדין בשילוב הבסיס- בדמותם של השחור והלבן, בחירה מוקפדת של אלמנטים, זה כל הקסם.

עיצוב אלעד בן נחמיאס, צילום: עידו אדן IS 0499

 

עיצוב מזי מיכאל צילום וסטיילינג – לינוי ודרור 0126 IS

 

הטבעי

שילוב חומרים טבעיים בביתנו יודע מחקרית כמסייע לאיזון נפשי ומשרה רוגע ושלוה. תחושת חזרה אל המקורות, הרצון לעצור רגע את מרוץ החיים ולהירגע בסביבה מחבקת ובתולית. גוונים על סקלת החומים והמוקה, עץ גולמי, רטאן, חומרים מינרליים כמו טייח מינרלי ווגה, פשתן טבעי ועוד, חברו את כולם יחד ותקבלו חדר שינה מהחלומות ומלא בנכונות.

לבנת כהן מרין, צילום עודד סמדר.  IS210

 

לבנת כהן מרין, צילום עודד סמדר. IS210

 

עיצוב: רות ארד, צילום גדעון לוין. קדמא

 

האלגנטי

חדרי שינה אלגנטיים שמקבלים את ההשראה מהסגנון הקלאסי, האל זמני, המוקפד הבוגר. חדר שינה מסוגנן במראה נקי ומשדרים תחכום, יוקרה ועושר. בחירת גוונים מונוכרומטית ונקיה. סביר להניח שבעלי הבית יראו לכם שמרנים ומוקפדים אך אל תטעו, סביר להניח שהם שובבים לא קטנים.

עיצוב ריקי קורי, צילום איתי בנית IS0553

 

עיצוב שרון וייזר, צילום עודד סמדר. IS0551

 

המשועשע

חדר שינה מעוצב בסגנון המתאפיין בסגנון אישי וייחודי, מעודד חשיבה מחוץ לקופסא, עבודה של צבעוניות, מרקם, טקסטורות וקריצה מגבשים חדר שינה שמעלה בנו חיוך בכל שעה ביום.

עיצוב גילי אונגר, צילום שירן כרמל. 0552 IS

עיצוב גילי אונגר, צילום שירן כרמל. EXTRA BLACK +EXTRA WHITE

 

הנועז

הקטנטנים שלנו חולמים בגדול ומעזים לחלום ולעוף עם הדמיון. שכחנו שגם אנחנו היינו כאלה פעם. מתישהו, לאורך הדרך בחיים הבוגרים ויתרנו על הפנטזיות והתעוזה והפכנו להיות קונבנציונליים. חדר השינה הוא המקום לא רק לעצום עיניים ולחלום אלא גם להגשים פנטזיות חבויות ולבחור בעיצוב שיתמוך בהגשמה. חדר שינה שכולו צבע אחד הוא המגמה, לנו זה מרגיש כמו לחיות באגדות.

 

עיצוב רות ארד צילום יואב פלד IS0070

 

עיצוב רות ארד צילום יואב פלד IS0701

 

עיצוב שני רינג, צילום אדריאן דודא. IS0599

הקשוח

מכירים את המושג tough love””? אז כזה ,אבל מחבק וסקסי במיוחד. קצת תעשייתי, קצת אפל ומסתורי והרבה מודרני, מלא תעוזה עוצמה וחספוס. כנראה כמו בעליו, יוצא דופן ומפתיע. בחירת גוונים על סקאלת השחורים- אפורים לא מתפשר או מתחנף, אנחנו ממש אוהבים, ואתם?

 

עיצוב שיר שטייגמן, צילום איתי בנית. IS0508

 

עיצוב: עינת ארליך, צילום: איתי בנית 0532 IS

 

עיצוב: עינת ארליך, צילום: איתי בנית 0532 IS

 

השיקי

אנחנו נוהגים לכנותו בוהו שיק, למי שלא יודע הוא מגיע מעולמות התוכן של האופנה, בועט ומבוקש מאד בארץ ובהחלט מסתמן שלא הולך לשום מקום. אנחנו מדברים על חדר שינה בסקאלת גוונים רכה ומעושנת, המשלבת בתוכו שמחת חיים וצבעוניות מפתיעה, מדויקת ולא מתפשרת. בחדר שינה שכזה, תזכו בחופש להשתמש בהדפסים וטקסטורות, אוספים של טקסטיל וריהוט שנראה כאילו הונח שם בנונשלנטיות אגבית, שלא תטעו, המראה המתקבל מלא שיק מאד מוקפד, מכוון ומדויק.

 

עיצוב לבנת כהן מרין, צילום עודד סמדר NTC117 + IS0196

 

עיצוב נטע לוינגר, צילום איתי בנית 0489 IS

בסופו של דבר, לא משנה באיזה גוונים תבחרו, חשוב לזכור לחגוג את החיים עם האהובים ולא לשכוח לטפח אותה, את האהבה.

נירלוט נעים!
כתבות נוספות