מי מפחד ממתכת?

לא תאמינו כמה קל לצבוע את הגדר בגינה או כל אלמנט מתכתי אחר שתרצו

כולנו מכירים את האמרה “כשמזג האוויר יתחמם קצת.. אני אצבע” אז הנה האביב הגיע וזו הזדמנות מצוינת לשדרג את המרחב הסביבתי שלנו. לקראת הקיץ חשוב לטפל בנזקי החורף, לתחזק ולשמר בין אם זו הגדר בגינה, שער החנייה או ריהוט הגן. ובכלל זה יכול להיות אחלה זמן איכות לפעילות משותפת עם המשפחה.

לנירלט יש את הצבע האופטימלי עבורכם – צבע ייעודי למתכת אשר נקרא- DTM’+ ע”ב מים’. הצבע משמש גם כצבע יסוד וגם עליון במוצר אחד- כלומר אין צורך בצביעת 2 שכבות ובכך לחסוך כסף, זמן ועבודה.  כמו כן, הוא בעל תכונות אנטי קורוזיביות המונעות היווצרות חלודה שוב כך שהצבע מקנה הגנה חיצונית גבוהה במיוחד והגוון נשמר לאורך זמן . ולא פחות חשוב – הצבע הינו על-בסיס מים כך שהוא ידידותי למשתמש ולסביבה, ללא ריח לוואי.

אז איך מתחילים?

ניקוי ראשוני– חשוב קודם כל לנקות את האלמנט אותו אנו מעוניינים לצבוע. רובנו נוטים לדלג על שלב זה, גם המומחים ביותר וחבל. על מנת שהצבע יחזיק מעמד ולא יתקלף חשוב לנקות את החלודה והלכלוך ושאריות צבע מתקלף על-מנת לייצר פני שטח יציבים. טובלים מטלית או סמרטוט במעט מדלל (רצוי מדלל 032 של נירלט) ומנקים את פני השטח. חשוב לשים לב לסוג המתכת (שחורה, מגולוונת, אלומיניום) ולבצע הכנת שטח בהתאם להנחיות בדף הטכני של היצרן.

טיפים לצביעת מתכת
לפני צביעה

בחירת הגוון– הגענו לשלב המעניין יותר! תוכלו לבחור האם להישאר עם הגוון הקיים או לבחור גוון חדש. ניתן לגוון את המוצר בשלל גווני מניפת RAL כך שתוכלו לבחור בכל גוון בו חשקה נפשכם.

ועכשיו לצביעה– על מנת לשמור על אחידות הצביעה, יש לדלל את הצבע בכ-10% מים. ערבבו היטב את החומר לפני ובמהלך השימוש. לצביעה, ניתן להשתמש במברשת או ברולר. כדי להקל בניקיון בסוף הצביעה, מומלץ להכין את סביבת העבודה: עטפו את הרהיטים והזיזו אותם למרכז הגינה/המרפסת וקדימה לעבודה!

לצפייה בסרטון הדרכה שלב אחרי שלב לחץ כאן

בהצלחה!

נירלוט נעים!