הצבעים של היום שאחרי – Colorona

אחרי שבועות לא פשוטים של התפשטות וירוס הקורונה, שהצליח לשבש את ההתנהלות היומיומית בכמעט כל העולם ובהרבה תחומי חיים, אנחנו מתחילים לזהות התחלה של חזרה לשגרה ויציאה מהבתים, לעולם חדש וקצת אחר. עולם שנזהרים בו יותר, לא מתחבקים או לוחצים ידיים ודואגים להסתתר מאחורי מסיכות. אין ספק, שעל כולנו ולמען בריאותינו, יש להתרגל למצב החדש. יחד עם זאת, הצבעים שעוטפים אותנו לא השתנו. הם עדיין מכניסים לחיינו שמחת חיים וחוויה. רבים הבינו, שהבית יהפוך לא רק למקום אליו אנחנו חוזרים כל יום, אלא הרבה מעבר לזה. אנחנו בנירלט החלטנו לשתף אתכם בצבעים, שיקבלו נוכחות בולטת בעינינו, במיוחד בימים אלה.

צבעים מומלצים

IS 0851 Happy face – קרן שמש מלטפת

מה שחסר היה לנו בתקופה האחרונה הוא לפגוש בקרני השמש שמפציעות בכל בוקר, מסמנות שהחיים ממשיכים את מסלולם ויש עוד המון תקווה ואופטימיות. השמש, שמסמלת חיוך ואור, מביאה איתה בכל יום התרגשות חדשה והיא עוטפת אותנו בחום ואהבה. הגוון הצהוב, השמח והאנרגטי, יפיץ אור ושמחה בכל חלל שיפגוש.

 

צבע צהוב כגוון השמש

IS 0096 Morning side – רכות

התקופה האחרונה לימדה אותנו לא מעט גם על היתרונות שבהתכנסות הביתית. למדנו לקחת פסק זמן לחשוב, להתכרבל ולעצור את מרוץ החיים המטורף. הבנו עד כמה הסביבה הביתית משמעותית ונחוצה לנו ולכן נרצה לעטוף את עצמינו ברכות וברוגע. הגוון שנבחר הוא ורוד עדין, מלטף ומעושן, שיעבוד נהדר במגוון שילובים.

צבע המשדר רכות

IS 1082 Tropical heat – תשוקה לחיים

מאז משבר הקורונה, אנחנו חיים בעולם של מסיכות ומסכים. אנחנו הולכים עם מסיכות ולא מצליחים לראות שפתיים מדברות וחושפות רגשות. האינטימיות בין אנשים, משפחה וחברים, שהייתה כל כך טריוויאלית ומובנית מאליה, נעלמה כליל. כשהיא תשוב, נדע שחזרנו לנורמאליות. הגוון האדום מסמל את הרגש והכמיהה שלנו לראות את התמונה כולה.

צבע אדום תשוקה

IS 0662 Ocean Spray – שמיים ומים

אנחנו מתבוננים החוצה, צופים אל האופק ומקווים לחבור אליו במהרה. נרצה לראות שוב את המטוסים ממריאים לשמים וגם אותנו בתוכם. כחול של בין מים לשמים ופסטורליות של שעות הדמדומים והחלומות שעולים- געגועים לחופים ולים, שמסמלים עבורנו חופש אמיתי. הגוון הכחול, העוצמתי והדומיננטי יקבל נוכחות אלגנטית ומתוחכמת.

IS 0725 Melbourne – הירוק שבטבע

לא לכל אחד מאיתנו יש פריבילגיה לגינה קטנה, מרפסת או אפילו שדה ירוק במרחק 100 מטרים מהבית. אחרי תקופה בה נאלצנו לבלות בין ארבע קירות, אנחנו צמאים לצאת לטבע. לטייל בחופשיות, לראות את הפריחה ולדרוך על שטיחים של שדות ירוקים. הירוק שנבחר הוא נעים, מזמין ויכניס בחיוניות את הטבע אלינו הביתה.

צבע ירוק כמו הטבע

IS 0698 Calm Thoughts – התחלה חדשה

התקופה האחרונה אילצה רבים מאיתנו לחשב מסלול מחדש, לעשות ריסטארט ואולי אפילו פאוזה על תוכניות עתידיות. הזמן שנכפה עלינו לשהות בין ארבע קירות, חייב אותנו להיות יצירתיים ולחשוב כל הזמן על היום שאחרי. הגוון שמסמל באופן מובהק את ההתחלה החדשה והחזרה לשגרה הוא גוון מנטה עדין, רענן ונקי.

צבע המשדר התחלה חדשה

אספלט NGY 06 – החזרה לשגרה

למרות שבימים הראשונים של הסגר, הרשינו לעצמינו אולי קצת לישון מאוחר ואפילו לאכול קצת יותר מדי, אבל עם הזמן חלקינו התחיל להתגעגע לשאון העיר, לרעש ולבילויים בה. כן, אולי אפילו גם ללחץ ולאקשן בעבודה. הגוון האורבני שנבחר הוא אפור נוכח, דומיננטי ומאוזן, שיוכל לקבל אליו שכבות נוספות של צבע.

צבע אספלט חזרה לשגרה

IS 0036 Fortune’s Prize – מגע אנושי

העולם התקדם טכנולוגית ומאפשר לנו לתקשר האחד עם השני באמצעות שיחות טלפון, הרשתות החברתיות והזום, יחד עם זאת, אנחנו כמהים למפגש האנושי. אנחנו מתגעגעים למגע אקראי בכלל ולמגע של הקרובים שלנו בפרט. גוון ניוד מעושן, עמוק ומתוחכם, משדר את אותו חום ואינטראקציה אמיתית בין אנשים.

צבע במגע אנושי

נירלוט נעים!

רוצים לראות את הגוונים בבית שלכם? לחצו להדמיית החדרים ותוכלו לעלות תמונה של החדר שלכם ולצבוע אותה בגוונים שתבחרו >> הדמיית החדרים <<

רוצים לראות גוונים נוספים? למניפות הצבעים השונות של נירלט לחצו כאן >> מניפת הגוונים <<

נירלוט נעים!