הטרנד המטאלי

הטרנד המטאלי מתייחס לגווני זהב, כסף, נחושת, פליז ומראות בוהקים. כבר היום ניתן לראות את כניסתן של המתכות לבתיהם של שוחרי העיצוב. זו לא חייבת להיות השתלטות מטאלית שלמה. לעתים נגיעה קטנה יכולה לשנות את החלל כולו: יש שצובעים קיר אחד ויש שמוסיפים פריט כמו מנורה, אגרטל או מסגרת של תמונה. ניתן לראות בבית שלכם נגיעה של עיצוב מטאלי? ניתן לומר שאתם חלק מהטרנד.

צבע גוון זהב

על אף האמונה הרווחת, המטאלי דווקא מכניס חמימות לבית. את הטרנד המטאלי ניתן לשלב עם חומרים הרחוקים במהותם ממתכות. אנו ממליצים לשלב את המטאלי עם אבן, פשתן, עץ או שיש. כאשר אתם מעוניינים לעצב מחדש חלל אקלקטי או חדר בבית אותו עיצבתם במהלך השנים בעיצובים שונים, ניתן להוסיף נגיעה מטאלית והיא תיתן לחדר חום ורעננות.

 

אז איך עושים את זה נכון? לעתים מספיק קיר אחד בגוון זהב, כדי להעניק לכל הבית מראה מתוחכם. זה יכול להיות קיר בכניסה לבית, פינת אוכל מהודרת או כל קיר מרכזי אחר. אם אתם מעוניינים ליצור מראה של סופת חול עם מעט נגיעה מטאלית, כדאי לכם להשתמש בסהרה Brush. המוצר מאפשר לשדרג את הבית במהירות ובקלות וליצור סגנון אלגנטי, מלכותי וקלאסי בגווניו הזהובים. במידה ואתם מעוניינים להוסיף את הטרנד המטאלי על עץ, קיר או סוגי מתכות שונים, אנו ממליצים להשתמש באוניאור על בסיס מים. המוצר מגיע בגוון הזהב אותו אתם מחפשים. הוא ידידותי לסביבה ויהווה תוספת מרהיבה אך לא מוחצנת. אנחנו נוטים לתפוס את צבע זהב כחומר קלאסי, רלוונטי ועל זמני. כך גם ניתן להתייחס אליו בבית שלנו.

 

בקולקציות בחו”ל, מעצבי הפנים המובילים בעולם הכניסו את הזהב למוצריהם, יחד עם שאר המתכות. ניתן למצוא אותם גם בטקסטיל וגם בצבעי הקירות. בזירה המקומית אנחנו מתחילים לראות כניסה של פליז, זהב וכסף.

אז מהם הכללים החשובים ביותר לשילוב הטרנד המטאלי אצלכם בבית ?

  • מכיוון שהמתכות בולטות מאוד בחדר, כדאי לשלב עם חומר טבעי ורך כמו כותנה, פשתן או צמר.
  • חשוב שקשת הגוונים בחדר תהיה ניטרלית. אנחנו ממליצים על קיר אחד בצבע זהב, כאשר שאר הקירות צבועים בגוון זית בהיר, חיטה או אבן. אופציה נוספת היא לשלב את הזהב עם הצבע השחור בטקסטיל או על קיר נוסף.
  • אל תפחדו לערבב בין מתכות שונות. כרית בגוון כסוף תשתלב נפלא עם גוף תאורה בצבע זהב. השילוב יעדן את הדרמטיות של המתכות.
  • שווה להתחיל בקטן. מספיק לצבוע רק קיר אחד או פינה אחת. בנוסף, אתם יכולים לרכוש פריט מטאלי יחיד ולראות כיצד מיד מרגישים בהשפעה עיצובית נעימה. אנחנו מאמינים שמהר מאוד תרצו לשלב נגיעות נוספות.
 

אין ספק שהמגמה המטאלית יכולה להעיר כל חלל עייף. תוצאותיה מידיות ולא ניתן לתאר אותה במילה אחרת מלבד מרהיבה.

בימים אלו נירלט משיקה גווני זהב חדשים אשר מגוונים על-גבי אוניאור על-בסיס מים.

מדובר בשלושה גוונים – red gold, rich gold ו- green gold. הקולקציה של גווני הזהב מצומצמת ומהודרת ותאפשר לכם להפוך בקלות כל פינה בבית לתכשיט.

אנחנו כבר יודעים כי עיצוב טוב, חומר טוב ונגיעות של זהב מעולם לא יצאו מהאופנה.

נירלוט נעים!