הטרנדים של חורף 2018

החורף הזה, פרט לגשמי ברכה ימטיר עלינו בשורות עיצוב צבעוניות מתונות משהו, אך אל דאגה, זה לא הולך להיות מונוכרומטי מכיוון שהוא מאופיין בתעוזה באופן בו הגוונים הכהים “יוצאים מהארון” תרתי משמע, לא רק בעולמות של אופנה, אלא גם בעולמות עיצוב הבית והלבשתו.

עיצוב חדרים בשנת 2018

סתיו חורף 2018 יאופיין בגוונים ניטרליים ויחסית כהים, דוגמאת כחול כהה מאוד IS0592, אפור נקי וניטרלי IS0541, ירוק מעושן שיש בו נגיעה כחולה חזקה IS0669 שיהווה בסיס לפלטת גוונים רוויה יותר, כי בחורף הזה נחווה הרבה אדום חם עשיר ורווי, כזה שלא מתבייש לשטוף את החלל, כדוגמאת IS1136 ולהציפו באור. לצד אלו נראה גם כתום עמום כמו מייפל כהה IS1026, ואיך אי אפשר ללא, הוורוד, שבשנים האחרונות מקבל במה ובכל עונה בפרשנות מחודשת. החורף הזה הוא קצת מעושן משולב עם סגול  וחיוור מתמיד IS0104.
בפלטה החורפית נמצא גם את “הגוון העירום”, מין גוון ניטרלי סוג של בג’ כמו כאמל, אבל ממש בהיר לאיזון כל הסקאלה. ניתן לאתרו במניפת נירלט IS0259.

לכל הגוונים שלנו בנירלט לחצו כאן >>>

עיצוב חורפי

תוך כל הרעש השקט והחורפי ישתלב לו ביופי והדר אין סופי הזהב הלימוני ירקרק FINE GOLD, בריהוט משלים, כמו מנורה או מסגרת למראה כמו גם בטקסטיל ואפילו על הקיר, לא מתחנף בוהק ועשיר אשנה יקנה לחדר מראה אלגנטי מתוחכם וצעיר. צבעי החורף יוצרים פלטת גוונים מתוחכמת, עוצמתית, רוויה אך קלילה יחסית.

עיצוב אלגנטי ומתוחכם

בשילוב של כל הגוונים גם יחד, גוון אחד או שניים, החלל שיעוצב יעמוד בסטנדרטים גבוהים וישדר אלגנטיות נינוחה, גוון אחד כהה לטובת קיר כוח ובשאר הגוונים נגיעות באקססוריז,  טקסטיל, גופי תאורה, מסגרות לתמונה, כל פריט מתוך הגוונים החורפיים ישלים את התמונה לכדי אומנות ההלבשה.

טראנדים לחורף
נירלוט נעים!