2022   טרנדים בסימן שמח ונועז או נקי ועוטף

העיקר שיהיה נעים ופרסונלי

 כמו בכל שנה, לקראת השנה האזרחית החדשה, נשאלת השאלה “מה יהיו הטרנדים הבולטים שנזכה לראות בעולמות העיצוב והצבע והאם יש בכלל חדש תחת השמש?”. שאלות לגיטימיות לחלוטין בעולם הצריכה המודרני, כשהדחף האנושי של רבים וטובים הוא לגמרי להיות חלק מנורמה. להיות חלק ממדורת שבט ולשמור על קונפורמיזם חברתי. יחד עם זאת, חשוב לציין, שטרנדים בעיצוב לא משתנים בתדירות גבוהה מאוד, אלא עוברים תהליך אבולוציוני ומפוכח, שמתאים עצמו להלך הרוח החברתי, הכלכלי והפוליטי של תקופה נתונה.

הבית שלנו, שנחשב למקום הכי בטוח ואינטימי בחיינו, לא בהכרח מושפע מטרנדים עיצוביים, אלא משקף ומציג את המעטפת הנכונה לצרכים הפונקציונאליים והדקורטיביים של בני הבית. טרנדים כמובן נוכחים בבחירות העיצוביות שלנו וללא כל ספק ניתן לדגום אותם למרחב הביתי, כשהם חייבים להיעשות במינון הנכון והמדויק. הפלטות הצבעוניות הן בבחינת הצעות הגשה מקצועיות והן יכולות לייצר שינוי קטן ומחושב. כזה שיתאים רק לכם.

אין ספק, שהשהות הארוכה שלנו בבתים, בעקבות משבר וירוס הקורונה, נתנה משנה תוקף לחיוניות של המרחב הביתי והאישי וגם השנה, הבית יתפוס מקום בולט מרכזי בחיי היומיום שלנו.

וירוס הקורונה ממשיך להיות נוכח בחיינו והוא עדיין מצליח לשבש את המציאות שלנו. אם הבית שלנו ממשיך להיות מגדלור אמיתי של ביטחון, המציאות שלנו, זו שכבר חשבנו שחזרה לסוג של נורמליות, משתנה על בסיס יומי ומעמידה אותנו לא פעם בתחושה לא מוכרת של חוסר וודאות. אנחנו בנירלט, בחרנו להציג שלושה עולמות צבעוניים, שמתייחסים למציאות השבירה והמעט משובשת ויקבלו ביטוי בעיצוב הפנים במהלך השנה הקרובה:

קרקע יציבה- SOLID GROUND

במציאות השבירה שלנו, אנחנו זקוקים לקרקע יציבה ואיתנה. כזו שתיתן לנו עוגן וביטחון ותחבר אותנו חזרה לשורשים ולאדמה. מדובר בבסיס טבעי וארצי, שעליו נוכל לבנות שכבות נוספות של חיים. פלטת גוונים חמה של חומים ואפורים, גווני אבן וחול, בשילוב עם נגיעות של חמרה כתמתמה. לא מדובר בגוונים מעושנים או דומיננטיים במיוחד, אלא בגווני אדמה בהירים עם נוכחות אורגנית נטולת מאמץ. מומלץ לעטוף את קירות הבית והתקרה יחדיו באותו גוון ובצורה זו, להעניק תחושה צבעונית, אחידה ומאוזנת לכל חדר.

עיצוב לבנת כהן מרין, צילום עודד סמדר גוון IS0231

 

עיצוב לבנת כהן מרין, צילום עודד סמדר גוון IS0210

עיצוב לבנת כהן מרין, צילום עודד סמדר גוון IS0210

 

רגע של שקט – SUBTLE SILENCE

השהות בבית גרמה לנו לעשות חושבים ולהבין שאנחנו בהחלט יכולים ליהנות קצת יותר מהשקט. להיות קשובים יותר לעצמנו, לשלווה הנפשית והפיזית שלנו ולהאט את הקצב. הבית הפך ,בהכרח, למכונת המגורים האולטימטיבית והוא המקום בו אנחנו עובדים, מארחים וגם מוצאים מפלט. מפלט לרגעים של שקט, שמאפשרים לנו לנשום ולאסוף כוחות ליום המחר. בעולם תוכן זה, נזכה לראות צבעי פסטל נעימים ורכים, שנעים בין הכחולים לירוקים ובין גווני הפודרה לצהובים העדינים. גוונים שסוחפים אותנו לעולם רגוע, אופטימי ונטול דאגות. חדרי הרחצה וחדרי השינה שלנו הפכו לאואזיס של שקט ולכן נזכה לראות אותם נשטפים בפלטה הצבעונית הבהירה, הנקייה והתרפויטית של עולם זה.

נירלט גוון NWC060

 

נירלט גוון IS0700

 

חיים מאושרים- JOYFUL LIFE

השמים נסגרים ונפתחים. אנחנו לא בטוחים אם לטוס או לא, אבל צמאים שוב לחזור ולגלות מקומות מעוררי השראה בעולם. להסתובב ברחובות, לפגוש תרבויות שונות ולחזור עם המון, המון זיכרונות. הבית שלנו הפך למגרש משחקים של ממש. אנחנו הופכים אותו לזירה צבעונית פעילה ויצירתית, ששואבת המון השראה ממקומות בהם ביקרנו או ממזכרות אתניות ונוסטלגיות שהבאנו איתנו במהלך השנים. צבעים בלתי שגרתיים ונועזים, חדרי משפחה פנטסטיים מלאי אישיות וחסרי מעצורים. אדומים, צהובים שפוגשים כחולים, סגולים שפוגשים ירוקים, כתומים וורודים- אין חוקים ויש הרבה תעוזה, שהופכת את החיים שלנו לקצת אחרים, אבל הרבה יותר טובים!

עיצוב ריקי קורי, צילום איתי בנית. גוון IS0632

 

עיצוב שלומי בוטנסקי, צילום יואל אליווה. גוון IS1273

 מאחלים לכם שנה אזרחית נהדרת וצבעונית במיוחד!

נירלוט נעים!