רחיץ++

רחיץ ועמיד בקרצוף

צביעת חללים כיום היא לא רק בחירת גוון ויישומו על הקיר. פרמטר נוסף שכדאי לקחת בחשבון כדי לייצר את האווירה הרצויה, הוא רמת הגימור, כלומר רמת הברק. כל צבע מיוצר בכמה רמות ברק והבחירה ברמת הברק המתאימה תלויה בפונקציה של החלל, בתאורה המצויה בו, במצב תשתית, במקרה הזה, הקירות וכמובן בטעם האישי. מעבר לכך שרמת הברק קובעת את האפקט החזותי של הקירות, היא גם משפיעה על עמידות הצבע ועל רמת התחזוקה הדרושה לו.

עד היום ידענו שצבעים שרמת הגימור שלהם גבוהה יחסית כגון, משי או מבריק, מגבירים את עמידות הצבע לנזקים ולכלוך. ותמיד היו מומלצים מאוד לחדרים שחשופים ללחות ולכאלה שדורשים ניקוי לעיתים תכופות יותר. לאורך השנים, הם הוכחו כבחירה מצוינת לחדרי רחצה – חדרי רחצה כן, בהחלט! למעט באזור הרטוב:  מקלחון או אמבטיה.מצוינים במטבחים, חדרי ילדים, מעברים ומסדרונות.

נירלט אקווניר משי | גוון IS 0697

מבחינה עיצובית, הם משקפים ברק אלגנטי יוקרתי, משי קטיפתי, ו”מציתים” את הגוון ברובד נוסף וחי בזכות החזר האור הגבוה שלהם.
כאשר רמת התשתית פחות טובה ויש פגמים בקיר, לא מומלץ להשתמש בצבע ברמת גימור מבריקה, כיוון שהוא עשוי להפוך את הפגמים לגלויים יותר על פני השטח. הבחירה הנכונה תהיה צבעים ברמת גימור מט, עד עתה רמת הרחיצות שהציעו היתה נמוכה של אלה בעלי ברק כלשהו . מתוקף היותם בעלי רמה נמוכה מאוד של ברק, הם מסוגלים לכסות ביעילות פגמים קטנים על הקירות. הם נעימים מאוד וייראו קלאסיים ועמוקים בחלל. צבעי המט הם בחירה טובה עבור תקרות, חדרי שינה, חדרי מגורים וחדרי אוכל, במוצרים אקרליים רגילים- אך כמו תמיד אנחנו על מנת לחדש.

נירלט אוניאור על בסיס מים משי, זהב Fine gold | גוון AU 1402

ובשל העובדה שאנחנו לא יכולים להתעלם מהעובדה שאנו ובני ביתנו, שוהים כיום בבית הרבה יותר מבעבר. בין חופשות ונסיעות הקיץ שנדחו, דחיית מפגשים ושהייה במקומות בילוי המוניים, הרבה מאד מהאופציות כרגע נסגרו בפניינו. עובדה זו מובילה אותנו להבנה, כי הצבעוניות שחשיבותה גבוהה מאד, אך חשובה לא פחות התחזוקה.

עיצוב: עינת ארליך, צילום איתי בנית עיצוב: | גוון IS 0125, IS 0633 אקווניר מט

אנו מבינים שהשהייה הארוכה והמשותפת מאלצת אותנו לשמור על הקיים ולדאוג שהמרחב הסביבתי שלנו יהיה נעים ונקי.

אם פעם הסתפקנו בצבעים רחיצים על בסיס מים היום נדרוש שהצבעים יהיו רחיצים ולא זאת בלבד, שיעמדו בקרצוף מסיבי במיוחד! שנוכל לנקותם בקלות יתרה. עד היום הרחיצות הגבוהה במיוחד היתה נחלתם של צבעים בגימור משי, עתה אנו שמחים לבשר על חדשנות נוספת מבית נירלט: צבע רחיץ ועמיד בקרצוף בגימור מט.

עיצוב: מזי מיכאל, צילום: ליאור טייטלר | גוון IS 0470 ,IS 1039 ,IS 0690 אקווניר מט

סדרת האקווניר בגימור משי של שלנו עונה על כל הקריטריונים, עד עתה סדרת המוצרים היתה בגמר של משי בלבד. לפני מספר חודשים, הוספנו לסדרה את האקווניר גימור מט המאפשר שדרוג משמעותי הן מבחינת תחזוקה והן מבחינת הצבעוניות. מדובר בחומר בעל איכויות גבוהות במיוחד המייצר תוצאה מאד גבוהה בשני הפרמטרים. נסו אותו, הוא הפתיע גם אותנו.

 

לעמוד מוצר אקווניר מט לחצו כאן

נירלוט נעים!