רגעים של בית

הבית הוא המקום בו הלב שלנו נמצא. המקום בו מתרחשים מרבית חיינו ובו נרקמים כמה מהרגעים, הסיפורים והזיכרונות הצבעוניים ביותר שלנו. הגוונים בקולקציה החדשה של נירלט נבחרו בקפידה ומציגים סקאלה רחבה של גוונים וצבעים, שכל כולם ביתיות חמימה, הרמוניה מושלמת וסגנון עדכני ומזמין.

כמידי שנה יוצאת חברת נירלט כמו חברות הצבע המובילות בעולם, בתחזית מסקרנת של צבעים לשנת 2015-2016. מה יהיו הגוונים המובילים? כיצד יראה הבית שלנו ולאן נושבות הרוחות בעולם העיצוב, לפחות בכל הנוגע לצבע?

ובכן, הבית הוא היעד המועדף עלינו בסופו של דבר, אנו נמצאים בו במרבית הזמן ועל כן עליו לגונן עלינו, להעניק לנו השראה, לשמח אותנו ולאפשר לנו חיי משפחה. הצבע, עושה את כל ההבדל ונירלט משכילה לעשות זאת דרך 5 קבוצות צבע מובילות. כל אחת היא שונה ומיוחדת אך לכולם בסיס משותף אחד: הבית.

לגעת בטבע

קבוצת הגוונים הזו מגיעה היישר מהטבע הפראי, המרחבים והחופש האינסופי, אלמנטים שכאלו, היינו רוצים כולנו להכניס לקן הביתי והחם שלנו. ממש כמו פעם, כשהכול היה רגוע, שקט ואיטי יותר. הסקאלה משלבת גוונים ומרקמים טבעיים, חמים, עמוקים ומעט מעורפלים המאפשרים לנו ליצור מפלט מושלם.

1024x616_03

אור הבוקר

בוקר הוא התחלה. טללי הבוקר הבוהקים הנשקפים מהגינה, הבית שנשטף בקרני השמש הראשונות וריח קפה טרי מעוררים ומחדדים את החושים. סקלת הצבעים המרעננת, החיונית, הרכה והבהירה, מאפשרת לנו להתחיל את היום מבראשית עם ציפייה ליום חדש ואופטימי.

1024x616_02

 

פינות חבויות

מרחב המגורים הוא מצרך מבוקש ונדיר. חללים נסתרים ופינות חבויות, יהפכו לאוצר פונקציונאלי, אסתטי ואישי באמצעות שימוש בגווני אפור מונוכרומאטיים, כהים ובהירים, המגדירים ותוחמים במדויק את החלל ומשתלבים במערך השלם של עיצוב הבית.

1024x616_05

אנחנו שניים

חדר השינה, מפגיש בין בני הזוג, מחבר וממזג בין העולמות והקצוות השונים. הסקאלה המתוחכמת יוצרת מארג הרמוני ומלא אופי של גוונים כהים ודרמטיים, בעלי נוכחות גברית מובהקת, לצד גוונים נשיים עדינים ורכים.

1024x616_04

כאן גרים בכיף

לפעמים אנחנו רוצים לשבור את שגרת היומיום המדויקת והאוטומטית שלנו, להשתחרר ולשנות קצת את החוקים. לתת לבני הבית ליהנות ללא תנאים מוקדמים .צבעים עזים, רוויים, נטולי פחד ולא מאופקים, יתמקמו נהדר בחלל. זה הבית שלנו ואנו קובעים את החוקים!

1024x616_01

למידע נוסף אודות הקולקציה לחצו כאן 

 

נירלוט נעים!