קולקציית 2013   אוצרות טבע

 קולקציית אוצרות טבע עוסקת בטבע מתחדש, רווי יופי, תעוזה ושקט גם יחד

עם בוא האביב אנו משילים מעלינו את אפרוריות החורף, מתמלאים בתחושת התחדשות ויצירה, ויוצאים לפגוש בטבע במלוא תפארתו. מקורות ההשראה לקולקציה מוליכים אותנו בין שלוש סביבות טבעיות, שמתקיימות זו לצד זו: חוף הים, צדי הדרכים ומעבה היער. אלו אזורים דינמיים, רבי שכבות ומרקמים, שקטים למראה אך צופנים קסם ורוחשים חיים.

 

30 הגוונים בקולקציה מבטאים את עוצמת הניגודים שבטבע. הם נועזים ואנרגטיים, מעודנים ומתמזגים, אך גם בעלי נוכחות. הצטרפו למסע בין אוצרות הטבע ובחרו את הגוון המיוחד לכם – האוצר שלכם.

 

יערות אקזוטיים

במסע במעבה יער ייפרשו לרגלינו גוונים ארציים טבעיים: חום אדמה, אדום טרקוטה, צהוב לימוני וירוק עלווה. נפגוש שילובים חמימים של חומים וירוקים, אדומים וצהובים, וחיבורים מפתיעים שיבליחו לפתע בלב היער. דמיינו ציפור שיר בתפרחת נוצות של כתום וסגול עז, או פריחה בוהקת בין העצים בוורוד דובדבן: חדווה של צבע ותעוזה עיצובית שברא הטבע.

 

045_2

 

חופים שלווים

על קו המים, גוונים רכים של כחול וירוק נמתחים אל האופק, והמרחב הבתולי מזמין לשקוע ולהתמלא בשלווה אינסופית. זוהי נקודת המפגש שבה מתמזגים גוונים חוליים, השתקפות של שמיים צלולים וגוני ים – מהעמוקים שבהם ועד השקופים: קבוצה קרירה ומרעננת של גוונים שמשדרת עוצמה אל מול נינוחות, תחכום לעומת פראיות.

 

045_4

 

אבנים אורבניות

דברים נפלאים קורים כשיורדים מהשביל. לצד הדרך נאסוף חלוקי נחל קרירים ועגלגלים ונשאל מהם קשת עדינה של גוני אבן: אפורים בהירים, שנהב, גוני חום מעושנים ונגיעות של כחלחל וסגלגל. לכל אבן מראה ייחודי שאין שני לו. באותו טיול רגלי קצר בין חלוקי הנחל, נבחר חלוק אחד יפה במיוחד, אשר יקבל במה ראויה במסע חזרה לאורבניות המוכרת.

 

045_3

 

 

לוקיישן: גלריית הרהיטים המעוצבים של דליה ארמוני.
צילום: אלי בוחבוט לסטודיו דן לב.
סטיילינג: קרן ברק.
טקסטיל וכריות: רנבי הום קוטור.
טקסטיל, כלים ואביזרים: Stella Mamai.
כלים, שטיחים טקסטיל ואביזרים: רשת חנויות עיצוב הבית ג’ינג’ר.
טקסטיל ואביזרים: הסילו של עדילי.
כלים, שטיחים ואביזרים משלימים: דליה ארמוני.

נירלוט נעים!