קולקציית הטבעיים והקלאסיים

חדש מבית נירלט

קהל המעצבים והאדריכלים מזמן כבר יודע כי הסוד ליצירת חלל נכון ומדוייק טמון קודם כל בבחירת הגוון כללי, הבסיסי של מעטפת קירות הבית. אותו גוון טבעי, נקי ואלגנטי היכול להעניק כמעט באופן מיידי תחושה כפרית, מודרנית, אורבאנית או אירופאית טרם הוכנסו לחלל שאר האלמנטים.

תמונה-1

בשנים האחרונות השכלנו להבין כי ישנם מאות גוונים שאינם גווני “לבן ” במהותם אלא בעלי  נוכחות ותפקיד מהותי בעיצוב. גווני אבן, גווני חול, גווני ים, גווני אדמה, גווני צמר ועור, ובקיצור גוונים של הטבע המאפשרים עומק ומימד נוסף בחלל בזכות אותו גוון בהיר ונעים וכזה הנוכח לעין. מאות גוונים טבעיים וקלאסיים נמצאים במניפות נירלט. בקולקצייה קיבצנו עבורכם את 60 הגוונים הרלוונטים והיפים ביותר מתוך המניפות. המנעד רחב  ומאפשר למצוא את הגוון הטבעי הנדרש לכם ביעילות ובביטחון רב.

תמונה-2

המלצות לגוונים ממניפת קולקציית הטבעיים והקלאסיים:

2

כל גוון בהיר מקולקציית הטבעיים והקלאסיים יכול לשמש כבסיס להכנסת גוונים נועזים ובעלי נוכחות משמעותית בחלל, בין אם על גבי קיר מסויים ובין אם בריהוט ופריטי הטקסטיל. על גבי רקע לבן בוהק תהיה התוצאה חדה וגראפית במראה. אולם על רקע רך וטבעי יותר, אותם גוונים בוהקים ישתלבו באופן נעים ואלגנטי.

תמונה-3

המלצות לגוונים ממניפת קולקציית הטבעיים והקלאסיים:

1

בקולקצייה בחרנו עבורכם גם גוונים כהים יותר ופחות, היכולים להשתלב נפלא עם גווני הבסיס הבהירים. כעת כל שעליכם להחליט הוא מה הוא אותו גוון מוביל ומי הם הגוונים העזים יותר המשלימים את הסקאלה עבור הפרויקט.

תמונה-4

המלצות לגוונים ממניפת קולקציית הטבעיים והקלאסיים:

3

זכרו כי בנייה נכונה של סקאלת גוונים כבר בתחילת הפרוייקט מבטיחה תוצאה יפה, אלגנטית ומדוייקת. אתם המעצבים והאדריכלים יודעים לתרגם ולהעניק ביטוי לקהל רחב הרוצה לחזור לפשטות המראה ותחושה חמימה העוטפת את הבית. המגמה העולמית back to basics באה לידי ביטוי בחומר, צבע ומרקם. חלל פשוט וטבעי נעים ואלגנטי, נטול גחמות ותיעוש עיצובי. סיפורים וחפצים שנאספו לאורך השנים מבטאים את יושבי הבית בצורה האמיתית והטבעית ביותר. אנחנו נותנים לכך את הרקע או את הבמה, תלוי כיצד מסתכלים על כך.

תמונה-5

 

 

נירלוט נעים!