צובעים רקע לפרקט

לפרקט יש נוכחות מקסימה בחלל. איך אנחנו עוזרים לו לבלוט?

ההמלצה שלנו: בחרו בסקאלה ניטרלית, להעצמת מראה העץ הטבעי. Photo by Willy Harris

ההמלצה שלנו: בחרו בסקאלה ניטרלית, להעצמת מראה העץ הטבעי. by Willy Harris

 

בחרתם לחפות את הרצפה בפרקט? אז אתם בטח רוצים ליהנות ממראה של עץ טבעי ומחמם בבית. לכן כדאי לבחור את הצבעוניות הנכונה לקירות, כזאת שתתאים לפרקט, ותעצים את היופי של העץ ולא תתחרה בו. ההמלצה שלנו: בחרו בסקאלה ניטרלית.

האפשרות הראשונה והמתבקשת היא לבחור מתוך מניפת הלבנים שלנו, שבה כל קבוצת לבנים תתאים לגוון אחר של פרקט. לדוגמה: לבן בנגיעה של פודרה ייראה נפלא לצד פרקט אפרפר, ולבן בנגיעה של ירקרק ייראה מצוין לצד פרקט לבן משופשף. אפשר גם תמיד לבחור בלבן EXTRA WHITE, שהוא הכי לבן שיש, וייראה טוב עם כל הפרקטים בגוונים הטבעיים: אגוז, אלון וכד’.

אם בכל זאת חשקה נפשכם בקצת יותר צבע, אפשר לבחור מסקאלת גוני החיטה או אפורי הבטון, בהתאם לסגנון העיצובי של הבית. בכל מקרה כדאי להיצמד לגוונים פסטליים ומעושנים. בחדרי ילדים, אפשר גם לבחור גוון תכלכל ג’ינס בהיר או ורדרד שזיף מעושן. שניהם יעבדו טוב עם מרבית גוני הפרקט.

מבחינת אפקטים דקורטיביים, כיוון שהפרקט משדר משהו טבעי כל כך, מומלץ ליישם את הגוון שבחרתם בגימור של טיח טבעי על הקיר, מה שמעניק לקירות מראה מחוספס בסגנון מיושן. גימור כזה בגוון מסקאלת הלבנים יכול להשתלב היטב עם המראה הטבעי של העץ, ולהעניק לחלל אווירה גלריית ומעוצבת במיוחד. תיהנו!

נירלוט נעים!