קולקציית Timeless  דרך עולמות צבע מרגשים

הסיפור של קולקציית Timeless נבנה מרגעים של השראה שנאספו בקפידה ויצרו בשורת צבע על-זמנית

עוד הרבה לפני ההשקה של קולקציית Timeless Color מניפה חדשנית המכילה מעל 100 גוונים , ישנו תהליך תכנון ומחשבה היוצר את בשורת הצבע העדכנית. תהליך שעובר דרך הגדרה, הבנה וחשיבה, אותם אנחנו זוכים לראות בתרגום צבעוני, בגווני המניפה החדשה. הסיפור של המניפה החדשה מקביל לסיפור של נירלט – גוונים קלאסיים אך חדשניים ומתקדמים בעת ובעונה אחת. גוונים הקורצים לטרנדים עולמיים אך מקיימים תרגום ייחודי בעיצוב הבית.

“שכאתה מתבונן בעולם העיצוב העולמי, מרגש לגלות שאתה בקו אחד עם גדולי חזאי הטרנדים בעולם. “מי שמבין בצבע איכשהוא מתנקז לכיוון אחד של תחזית, שבדיוק התאימה לקולקצייה שבחרנו בעצמנו”

גווני הקולקציה מתורגמים לשלושה סיפורים:

Emotional Craft – יצירה רגשית:

Picture3

הנושא הראשון של הקולקצייה מתאפיין בצבעים עזים אך לא בוהקים, בעלי ניחוח מעושן ואפרורי, צבעוניות חזקה הקורצת לאתניות והדפסים, מסורת שנשארת רלוונטית, בדיוק כמו הקולקצייה החדשה שנוצרה מתוך סיפורים ורגעים נוסטלגיים שלא תלויים בזמן או במקום אלא בתחושה ומהות. דווקא בעידן הטכנולוגי והחדשני שלנו, עולם מהיר של ריגושים וטכנולוגיות ועולם של תעשייה בעל ייצור מאסיבי, קיימת כמיהה למסורות, המגיעות מעולם נוסטלגי. רצון לקירבה למסורת המקיימת ערכים של זהות תרבותית, ערכים המספרים סיפור עמוק ועשיר ברבדים. טכניקות וותיקות זכו דרך הצבע למהות חדשנית ורלוונטית.

Picture10

צולם בבית העיצוב ELEMENTO

Green Experiments – ניסויים ירוקים:

Picture6

הנושא הבא של הקולקצייה עוסק בניסוי מעבדה לצד טבע חי ונושם. עולם של ביו-טכנולוגיה חדשני לצד מוטיבים מהטבע., תהליכים כימיים של פירוק והרכבה המפגישים ישן מול חדש – טבע מול פיתוח מתקדם, חיבור בין מדע לטבע, יוצר סקאלה של צבעים ירוקה המחברת ירוקים- חומים- אדמה לירוקים צהובים עמוקים. מודעות גבוהה לקיימות הינה מרכיב מהותי בתפיסתה של חברת נירלט. הבנה ברורה ולחשיבותה של התפיסה הירוקה ממנה אנו חיים וצומחים מול השראה לפיתוח מוצרים חכמים וירוקים.

Picture11

צולם בבית העיצוב ELEMENTO

 

 “Genesis” – בראשית:

Picture9

מרכיבי העולם המודרני שלנו מוגדרים כיום כמציאות מהירה ומתחלפת, ייצור תעשייתי וחדשנות טכנולוגית על בסיס יומיומי. אפיונה השלישי של הקולקציה עוסק בחזרה לבראשית, להוויה הגולמית של החומר. מוטיב זה מחבר אותנו לצבעים נייטרליים, שקטים, רגועים ובהירים. געגועים לעולם קדום, טרום העידן הטכנולוגי.

Picture12

צולם בבית העיצוב ELEMENTO

שלושת הפרקים מהווים מקשה אחת, קולקציית Timeless color . צבעי הקולקציה שזורים בניגודים בין רך לקשה, אפוף וצלול, אלגנטי ודרמטי – נוסטלגיה עם טעם של עוד וחשיבה קדימה.

השקת הקולקציה לוותה באירוע ומסיבת עיתונאים במרכז נירלט. קרן נוימן, מעצבת הבית שלנו, נשאה לאורך היום הרצאות לגבי תהליכי הבחירה והמחשבה בדרך אל הקולקצייה. במיזם שלא נראה לפניו בארץ, צבענו קירות מרכזיים בחנויות עיצוב מובילות במתחם דיזיין סנטר בגוונים שנבחרו מתוך הקולקציה. בכניסה למתחם ניתן לקחת מפה של החנויות ולטייל ביניהן על מנת להתרשם מהגוונים השונים וליהנות מעומקו של הסיפור ושל גווני הצבע.

התמונות בכתבה צולמו בבית העיצוב ELEMENTO ביפו, www.elemento-design.com.

נירלוט נעים!