סיפור על אהבה יומיומית לצבע ועץ

6_logo

ענבר לוי וענת מאור הכירו לפני כשנתיים בנגריה בה לימדה ענת צבע לחובבי נגרות. הן לא חלמו באותה סדנה כי המפגש בינהן יוביל למהות משותפת ויומיומית סביב חידוש רהיטים. זו אהבה לגרוטאות, לאיסוף וחיפוש, להתרגשות המאלצת לקום מוקדם ולהפיק חיים ברהיט שהתעייף. ענת עסקה שנים בעיצוב גרפי ואילו ענבר בילתה 12 שנה במשרד הפרסום אדלר חומסקי. “הרגשתי שישנו ייעוד אחר בחיים עבורי”, אומרת ענבר. “ברגע שפגשתי את ענת והיא הציעה שנשתף פעולה הרגשתי שזה זה! זו העשייה הכי נכונה בשבילי”.  סטודיו נני נפתח לפני שנתיים. הסטודיו עוסק בחידוש רהיטים ומכירתם, “על אף שקשה להיפרד מכל רהיט שחידשנו ו”בילינו” אתו שעות. זה מקבל ממד רגשי”, אומרות הבנות ועדיין בסוף אומרים שלום לכל רהיט המוצא בית חם ואוהב. כמו כן,  הסטודיו עוסק בחידוש רהיטים עבור לקוחות פרטיים.

7

ענבר לוי (משמאל) וענת מאור, סטודיו נני/ צילום: זוהר סיארה

סדנאות בסטודיו: “עבור כל אותם האנשים שרוצים לעסוק בנגרות בסיסית ולחדש רהיטים בעצמם, אנו מקיימות שני סוגי סדנאות: האחת היא סדנה מהירה בת שני מפגשים בא כל אחד מביא עמו רהיט ספציפי שבעיקר זקוק לחידוש בצביעה. הסדנה הארוכה והמשמעותית יותר הינה סדנה בת שישה מפגשים העוסקים בתיקון וחידוש רהיטים. אנו מלמדות אודות סוגי עצים, מעניקות ידע אודות כלי עבודה, פירוק הרהיט וחיבורו, שיטות צביעה שונות, זיהוי באשר האם רהיט הינו בר תיקון ועוד”.

קולאז' של סטודיו נני

 

סדנת עבודה: הסטודיו משמש גם כסדנת עבודה או כמרחב עבודה עבור כל אלה הרוצים להמשיך ולעסוק בנגרות ובחידוש גם לאחר תום הסדנה ומן הסתם אינם יכולים לעשות זאת בביתם. ניתן לבוא בתאום גמיש ולעבוד באופן שקט ועצמאי כאשר לרשותך כל כלי העבודה הנחוצים וקיר “צבע” של נירלט עמוס במאות דליי צבע מגוונים.

3

אנו מרגישות כי אנשים זקוקים ליצירה ולסיפוק אישי יותר מאי פעם. הם מוצאים פה שקט והנאה, וראו הוזהרתם, זה ממכר! השתיים טוענות כי ביתן עמוס רהיטים שחודשו ונכנסו ללב.

תהינו בנוגע למדפים העמוסים דווקא צבעי נירלט, קיבלנו הסבר, “אנו מוצאות איכות בצבעי נירלט שאין שני לה, הן בצבעי אקווניר והן בצבעי אוניאור. הצבעים על בסיס מים, יש להם תו תקן ירוק, הכיסוי מושלם, הגוונים מלאים ויפים והרהיטים נראים מצויין לאורך שנים. בכלל, המניפה של נירלט מגוונת ומלאה באינסוף גוונים יפהפיים וכמובן שיש לנו את הפייבוריטים שלנו”, אומרות הבנות.

4

הצבעוניות מבצבצת בכל מקום בסטודיו, גוונים טבעיים, בוהקים, כהים ובהירים. לטענתן העיסוק בצבע גרם להן להעז יותר בגוונים ובעיקר להבין טוב טוב מה הכי נכון לאותו רהיט, איזה גוון, מהי שיטת הצביעה המתאימה, הגימור והשילוב עם העץ המקורי או עם גוון נוסף. לכל רהיט ה DNA שלו. תמיד ישנו חזון שצריך להגדיר רגע לפני שצוללים לעשייה. הבנות מסטודיו נני שתפו אותנו בגווני נירלט האהובים עליהן במיוחד:

סאלת גוונים

5

סטודיו נני

דרך הותיקים 23 ,מושב גאולים

ליצירת קשר:  [email protected]

http://nanyworkshop.wix.com/nanystudio

https://www.facebook.com/nanystudio

054-5380899

נירלוט נעים!