סהרה BRUSH:  סופת חול עדינה בגימור מטאלי רך

מדבר סהרה העוצמתי משמש מקור השראה לאפקט דקורטיבי חדש מבית נירלט

 

gvanim sahara

 

סדרת סהרה BRUSH המושקת בימים אלה היא ביטוי חדשני למפגש ייחודי בין איכויות של טבע פראי לאורבניות עכשווית. זהו אפקט דקורטיבי חולי בגימור מטאלי רך, שבו מעברי גוון טבעיים והצללות שקטות יוצרים מראה כשל סופת חול עדינה. הגימור מעניק נגיעה של זוהר עדכני – ביטוי לקצב החיים הסוער שמאפיין את התקופה.
מגמת החזרה לטבע ממשיכה ללוות אותנו בעשור הנוכחי, ורק טבעי שנרחיק עד למדבר סהרה, על מרחביו העצומים המבטאים חופש וראשוניות, וסקאלת הגוונים המדברית החמימה.

 

ארבעת הגוונים של הסהרה BRUSH נבחרו בהשראת מבט על המדבר בשעות שונות של היממה, מזריחת השמש ועד שעת לילה. כל גוון מייצג הלך רוח, וישרה אווירה שונה בחלל על פי בחירתכם: נגיעת פנינה לאווירת התחדשות של בוקר, נגיעת מוקה לצהריים מדבריים, נגיעת ברונזה לשעת שקיעה ובין ערביים, ונגיעת כסף לירח מדברי המאיר במלוא עוצמתו.

 

את רוח המדבר אפשר להכניס הביתה באופן מדוד – על קיר אחד המהדהד לאור הממוקד של שקיעה מדברית, או באופן המדמה את מרחבי המדבר – על ידי צביעת החלל כולו.

 

ארבעת הגוונים מאפשרים התאמה לאינספור גוונים טבעיים ובשלל וריאציות. לדוגמה: חלל צבוע בלבן בוהק וקיר יחיד ומרכזי במראה מוכסף וחולי, או לחלופין חלל בגוון קרמי עדין, ובזווית העין – קיר צדדי בגוון מוקה מטאלי שמאיר את החלל כולו. האפקט קל ומהיר ליישום וישתלב נפלא בחלל הסלון, חדר השינה, פינת אוכל מהודרת ובכל חלל הזקוק לנגיעה עדינה של זוהר יוקרתי.

 

 

נירלוט נעים!