נירלט משיקה: מניפת אפורים!

מניפת האפורים- נירלט!

אחת ממגמות העיצוב המשמעותיות ביותר המלווה אותנו כבר כמה שנים ותמשיך גם בשנים הקרובות היא המגמה האפורה. בכל זירות העיצוב, אדריכלות, פנים, מוצר, טקסטיל, אופנה ועוד. סקאלת האפורים שם, תמיד. מאזנת, בולטת ומעוצבת.

1

אין זה סוד כי כל קשת גווני האפור הינה חלק בלתי נפרד הן מחללים פרטיים והן ממרחבים ציבוריים. האפור הוא טבעי, הוא נעים, יכול להיות חם או קר, להשתלב עם צבעוניות עזה או להטמע בין שחורים ולבנים. הוא יכול להעניק מראה נקי ומודרני, אורבני-תעשייתי או כפרי-צרפתי. הכל תלוי בגוון האפור הנכון ובדרגת הכהות המתאימה ביותר.

2

מתוך הצורך הרב אותו אתם, המעצבים והאדריכלים, העליתם ומתוך ההבנה והידע כי האפורים הינם לב ליבו של החלל הישראלי, החלטנו להשיק מניפה שכל כולה הגוונים האפורים הרלוונטים, היפים והעדכניים ביותר, בה כל אחד יכול למצוא גוון אפור מוצלח המתאים בדיוק לסגנון העיצוב המבוקש.

3

יחד עם גיל רויטר, מעצב ויזם עיצוב, שיתפנו מספר משרדי אדריכלים מובילים בארץ, בצענו עימם את הבחירות, פיתוח הגוונים, מתוך הקשבה והבנת הצרכים, איזה אפורים חסרים, מה הוא אפור מוצלח ונכון בעיניהם, הבחירה אינה קלה, אך התוצאה בהחלט תקל עליכם מעתה בכל הקשור לבחירה של אפור.

בבחירת האפורים השתתפו אירית ויונתן מונג’ק, שם-טוב צוריה וזהבית ליברמן סימוביץ’ ליסקי מור סיון, שרון נוימן ויפתח חיינר, גיא וליקסון לוי סטודיו ודנה אוברזון.

4

אפורים אורבאניים, אפורים עם נגיעה ירקרקה, עם נגיעה כחלחלה ואפורים חומים. כל חלל והאפור שלו.

סלון מעוצב בגווני כחול ואפור

קשת האפורים נעה בין EXTRA WHITE  דרך אפור בהיר מאוד, לבן אפרפר ועד שחור מלא, EXTRA BLACK  שהוא גם צבע השנה של נירלט, אשר ישתלב באופן נפלא ועוצמתי עם כל אפור ויעניק מראה שאין שני לו.

פינת אוכל

לכל שאלה והתייעצות בין אם על אפור ובין אם על כל גוון אחר,

אנחנו כאן בשבילכם.

 

נירלוט נעים!