מלונות ה- Life style  כובשים את העולם בסערה, הכל על חווית לקוח במשרד האדר’ ברנוביץ-קרוננברג

מלונות ה- life style כובשים אותנו בסערה משרד האדריכלים קרוננברג ברנוביץ מתמחה במלונות ה-life style או מלונות בוטיק אם תרצו, מביא עמו ניחוח עדכני ואירופאי היישר אל ארצנו הקטנטונת. המשרד מתכנן ומעצב מלונות life style בעיקר באירופה: בהולנד, גרמניה, אנגליה, בלגיה ועוד. הרעיון הוא לדעת כיצד לזקק את הסיפור העומד מאחורי מבנה היסטורי כזה או אחר, לשמר אותו ויחד עם זאת להשאירו רלוונטי בכל זמן.

סלון רחב ידיים עם כיסאות סגולים

התחום היווה פריצת דרך עבור המשרד מרגע שעיצב בר בסגנון “ניו יורקי” במרכז לונדון לפני שנים רבות. הבר זכה להצלחה אדירה ומשך אליו גם יזמים אשר זיהו את הכשרון ואיפשרו לזוג האדריכלים קרוננברג-ברנוביץ לתכנן באנגליה מלון בוטיק בעל מסעדה צמודה. ההבנה הבסיסית מאותו רגע הייתה החיבור בין לינה לאוכל. מסעדה עצמאית שהינה חלק בלתי נפרד מהמלון ומספקת חוויה המושכת אליה לא רק את השוהים במלון, אלא את הקהל הרחב. כיום מרבית המלונות מסוג זה מפעילים מסעדה יוקרתית ועדכנית בפני קהלי יעד רלוונטים.

lifestyle_0003_pic 2

Wyndham Grand Hotel / Frankfurt

בבסיס החשיבה של תכנון ועיצוב מלונות life style נמצאת חווית הלקוח וכמובן הבנה מדוייקת של הפרוגרמה. גם כאן, צריך קודם כל לדעת כיצד לספר סיפור. המעניין הוא שכיום רשתות בתי המלון המפורסמות והגדולות, יוצרות מותג נוסף או רשת נוספת קטנה יותר המשמשת כמלונות life style. מלונות קטנים יותר בעלי מימד אישי ובדגש על חוויית לקוח הממוקדים כלפי קהל יעד ספציפי.

lifestyle_0002_pic 3

Sir Albert Hotel / Amsterdam

המשרד מתכנן כמובן גם בארץ ועוסק תמיד בפרוייקטים מיוחדים בעלי אופי ועניין. אל פרוייקט של מלון אלמא בזכרון יעקב הצטרף המשרד באמצע התהליך. הם פגשו את התורמת לילי אלשטיין, אשר תרמה את כספה לשימור ושיפוץ הבניין.

lifestyle_0001_pic 4

מלון אלמא / זכרון יעקב

על עיצוב הפנים של האזור הציבורי הופקד משרד United הלונדוני, המתמחה בבתי מלון איכותיים. את הריהוט העכשווי משלים אוסף אמנות מרשים, המפוזר בפינות שונות במלון. בכך מחזיר עטרה ליושנה: אמנות ישראלית איכותית אשר בעבר הייתה מקובלת במלונות ישראלים.

lifestyle_0000_pic 5

מלון אלמא / זכרון יעקב

בפרוייקט זה ניתן הכבוד למהותה של האדריכלות, הבניין המרשים הוא העיקר והמרכז, בעוד האגו העיצובי נותר בצד. הגדרות ושאלות כמו מהי תמציתה החומרית של ארץ ישראל חזרו ונשאלו ובהתאם רשימת החומרים התמקדה בבטון, מוזאיקה, טראצו ובטקסטיל מבית משכית המיתולוגי.

lifestyle_0007_pic 6

מלון אלמא / זכרון יעקב

פרוייקט מלונאי נוסף הינו מלון סנטרל ברחוב לילינבלום בתל אביב, המנוהל ע”י M gallery אשר המוטו שלהם הוא Creating Memorable Moments, זוהי למעשה הגדרתם למושג life style. גם הוא עוצב ע”י המשרד ובדגש על חוויה אישית וזיכרון ופחות קשר של חוץ ופנים, הנהוג במלונות רבים אחרים.

lifestyle_0006_pic 7

מלון מנדליי / תל אביב

lifestyle_0005_pic 8

מלון מנדליי / תל אביב

בכל הנוגע למלונות ה-life style נושא הצבעוניות היה לאורך זמן רב סביב הסקאלות הניטראליות יותר, עד אשר עבר מהפך במהלך תכנון מלון באנטוורפן בלגיה, בו התקציב היה מוגבל יותר ואילץ את המשרד לייצר פתרונות יצירתיים אחרים. כאן למעשה כוחו של הצבע פרץ לתודעה, נבחרו סקאלות נועזות יותר ורוויות צבע עבור החדרים. גוון של “חום טבק” כהה וחם עטף את 132 החדרים בשילוב עם אומנות פלמית גדולת מימדים ששימשה כגב מיטה. השטיחים נעו על סקאלה של צהוב / ירוק / אדום או לילך וחזרו על עצמם תמיד באחד הקירות. הריהוט עצמו נשאר בלבן בוהק כניגוד לצבעוניות העזה. התוצאה היייתה מפתיעה ומרהיבה כאחד. מאז, צבעוניות בוהקת מתקבלת באהבה, מהווה פתרון נפלא ומהות מכתיבה לסגנון, חוויה וחדשנות עיצובית.

lifestyle_0004_pic 9

Sir Albert Hotel / Amsterdam

 

 

 

 

 

 

נירלוט נעים!