מיזם מדפים, פנינת עיצוב חדשה בשוק הפשפשים

“מדפים” היא חנות קונספט ייחודית המאפשרת למעצבים ויוצרים ישראלים לשכור מדף (או יותר) ולהציג את יצירותיהם בחלל עיצוב דינאמי.

“מדפים” משמשת כחלל תצוגה גדול שבו נמכרות עבודות של מעצבים ואמנים ממגוון תחומים. מדובר במיזם חדשני המספק הזדמנות פז עבור כל אותם יוצרים שאין באפשרותם לפתוח חנות או גלריה, להציג ולמכור את עבודותיהם, על ידי שכירת שטח ב”מדפים”, ומיתוגו כראות עיניהם. ב”מדפים” ניתן למצוא צילומים וציורים לצד אביזרי אופנה כמו תיקים, משקפי שמש ותכשיטים, מוצרים לבית כגון רהיטי נוי, אהילים ומנורות, ספרים ועוד.

בין היוצרים שמציגים ומוכרים את עבודותיהם ב”מדפים” נמנים הסופרת ורד מוסינזון, המאיירת כרמל קושניר, הציירת אורית גולדמן, מעצבת גופי התאורה כרם קמינסקי, המעצב אבנר גיצלטר ועוד רבים וטובים.

דב רטן הוא מרצה בכיר לעיצוב במכללת הדסה בירושלים, שחזר לישראל אחרי 25 שנות קריירה בגרמניה, שם עבד כמעצב מוצר בחברתSiemens  ובהמשך ניהל מטעמם פרויקטים מגוונים עם סטודנטים. מישל הולץ היא סטייליסטית, מעצבת פנים ומומחית בתורת הצבע ויישומה בארכיטקטורה ובעיצוב חזיתות בנינים.

החנות בעלת התקרות הגבוהות והניחוח האדריכלי המסורתי של יפו העתיקה בלב ליבו של השוק, יוצר תחושה גלרית בה מוצגות היצירות הרבות והמגוונות שנמכרות בה. המוצרים שמוצגים נבחרים על ידי אוצרת אמנות ועל ידי המעצבים דב רטן ומישל הולץ העומדים מאחורי המיזם. יש לציין כי המעצבים והיוצרים שמציגים ב”מדפים” זוכים גם לליווי מקצועי, אמנותי ושיווקי, מצד רטן והולץ.

הרעיון המיוחד נולד מתוך הבחנה בכך שיש בארץ יוצרים מוכשרים רבים אשר אין להם את האפשרות לחשוף ולמכור את עבודותיהם בפלטפורמה מתאימה.

בערב הפתיחה החגיגי נראו יוצרים צעירים בתחילת דרכם לצד אושיות תרבות ומובילי דעת קהל מתחום העיצוב והתרבות. המיזם מבורך במהותו המאפשרת חשיפה של האומן והמעצב הן במובן הגלרי, הן במיקום האטרקטיבי והן במחיר המאפשר את רצונו של מעצב צעיר לקבל פלטפורמת תצוגה במחיר הוגן.

נירלוט נעים!