מטבח פתוח: תערוכה

הצצה לתהליכי עבודה, מאחורי הקלעים של 15 מעצבים צעירים ופורצי דרך במסגרת ארועי אות העיצוב.

אוצרת: מעצבת פנים רוני קרן

לרוב תערוכות מציגות את המוצר המוגמר, המלוטש והמעודן, בתצוגה אסתטית ומדויקת. התערוכה “מטבח פתוח”, מבקשת דוקא לתת לקהל אפשרות להציץ למטבחו של המעצב בעת הכנת העבודות, בידיו המלוכלכות בחומרים וצבעים ולעקוב אחרי תהליך הניסוי וטעיה, עד “לבישולה של המנה המונחת על מפת שולחן לבנה”. 15 המעצבים הצעירים והמבטיחים שנבחרו לתערוכה, מציגים טכניקות עיצוב מפתיעות בהן הכל חשוף, המוצר בצורתו הסופית נושא בחובו כנות של חומר וחיבור ואינו מוסתר בתוך מעטפת אסתטית ואנונימית . בין המציגים: סטודיו קהאן, סטודיו מג’נטה, סטודיו puscht, מעצב אורי ארואסטי, מעצב חיים איבגי, מעצב אסף ויינברום ועוד.

אבישי קרן: סטודיו puscht

אובייקטים מבטון לפנים וחוץ, מיוצרים בתבניות דינמיות, חד פעמיות.

משחקים בין שליטה לחוסר שליטה בתהליך היציקה הייחודי,מקנים לבטון תחושה טקסטילית, חד פעמית, אינסטינקטיבית. כמו כן, משלב אבישי קרן, פיגמנטים של צבע המאפשרים ע”י הטכניקה המיוחדת יצירת פריטים מרהיבים בעלי צבעוניות ייחודית.

סגנונות צבעים

אבישי קרן: סטודיו puscht

צבעים מיוחדים שילובי צבעים

סטודיו קהאן, מיי קאהן ובועז קהאן

mitbachpatoach5

mitbachpatoach6

סטודיו קאהן

אורי ארוסטי ,קולקציית Layers

סדרת רהיטים המעוצבים ועשויים מפלדה ועץ ליבנה בטכניקה יחודית החושפת את הטקסטורות השונות של העץ.

mitbachpatoach7

 

מרתון בסגנון פצ’ה קוצ’ה ליווה את המשך ארועי אות העיצוב. במרתון הציגו 25 אדריכלים ומעצבים את הקונספט העומד מאחורי פרוייקט מסויים. לכל מציג נינתנו 5 דק בלבד והם עלו בזה אחר זה והציגו מגוון מרתק של פרוייקטים וחשיבה יוצרת ומקורית.

מרתון בסגנון פצ’ה קוצ’ה: אירה רוז’בסקי ira design lab

 

נירלוט נעים!