מותק, הילדים התעופפו

הגוזלים עזבו את הקן? הגיע הזמן לפנק את עצמכם בחדר מיוחד – הנה כמה רעיונות פשוטים, יעילים וקלים ליישום

 

gvanim-yeladim

 

חדר כושר

חדר כושר ביתי הוא ללא ספק פריבילגיה. בבואנו לעצב חדר כושר, כדאי לבדוק תחילה את כמות וגודל המתקנים שאתם רוצים להכניס לחדר. שימו לב לא להעמיס יתר על המידה, שכן חשוב להשאיר מעברים נוחים בין מתקן למתקן. רצוי לדאוג שהחדר יהיה ממוזג ומאוורר, להשאיר אור יום טבעי ולא לחסום את החלונות במתקנים גבוהים.

אפשר להשתמש בגוונים קרים, כמו ירוקים מרעננים וכחולים מצננים, כשבכולם נבחר את הגוונים הפסטליים. אפשר לשלב גם טקסטורה, ולהעניק לחדר עיצוב מעניין וייחודי. הטקסטורה שתתאים לחדר כושר היא טיח ונציאנו (סטוקו). זהו טיח משחתי בגימור מבריק וחלק, המקנה לקיר מראה שיש מבריק ונקי, ולכן מתאים לרענון וצינון החדר.

 

חדר אורחים

מיועד לאורחים מזדמנים ולאחסון. מאחר שדיירי החדר מתחלפים והאורחים יכולים להיות ילדים או מבוגרים, נשים או גברים, נצבע את החדר בצבע מזמין, נעים וביתי שמתאים לכולם כאחד. גוונים שיכולים להתאים הם: אפרסק, שמנת, לבנים שבורים וכד’, גוונים שקטים ולא עזים. חשוב שהחדר יהיה מאוורר ומזמין על מנת שהאורח ירגיש בנוח. מכיוון שזהו חדר אורחים והריהוט מינימלי, זה המקום להשקיע בארון קיר גדול, שבו נוכל לאחסן כל מיני פריטים שלא מצאנו להם מקום בחדרים אחרים. לטקסטורה שתשלים את המראה אפשר להשתמש בקריסטל BRUSH. זהו צבע בעל מראה מנצנץ ועדין, שמגיע במבחר גוונים מרהיבים, ומשווה לכל חדר מראה אלגנטי (מומלץ ליישם אותו על גבי קיר אחד בלבד).

 

חדר משחקים

עכשיו, כשיש נכדים קטנים בתמונה, כדאי להסב את אחד החדרים הריקים בבית לחדר משחקים, לטובת הנכדים שבאים לבקר ולטובת שלום הבית שלכם. אפשר לרהט את החדר בארוניות בעלות מגירות נשלפות ובארונות עץ או פלסטיק. בחדר המשחקים אפשר להעז יותר בגוונים כמו ירוק, צהוב, כחול, ורוד או כתום, ואף לשלב ביניהם. לא לשכוח להביא בחשבון את צבעי המשחקים והצעצועים ולא ליצור יותר מדי עומס.

 

חדר טלוויזיה/קולנוע

חדר הטלוויזיה הוא חדר המפגש של המשפחה. לחדר זה נרצה להעניק מראה עוטף ונעים. בחדר הזה נשתמש בגוונים חמים כמו שמנת, חום וכתום. החדר צריך להיות נקי מאביזרים ומארונות על מנת לשמור על האווירה הנעימה והמשפחתית. טקסטורה שתתאים לחדר הטלוויזיה הוא טיח הנטורה. זהו טיח דקורטיבי במראה טבעי, הנותן תחושת חמימות כפרית. אפשר לגוון אותו באחד מ-1,500 הגוונים של מניפת הצבעים.

 

נירלוט נעים!