לראשונה בישראל: מפעל צבע ירוק

בשורות טובות: בימים אלו קיבלה נירלט ממכון התקנים תו ISO 14001 לניהול מערכת איכות הסביבה, ובכך הפכה למפעל הצבע הירוק הראשון בישראל

 

gvanim-yarok

 

 

נירלט, כחברה מייסדת במועצה הישראלית לבנייה ירוקה וכמובילה בשוק הצבע הישראלי, עוסקת בקידום אידאולוגיה ירוקה בכל הרבדים. קבלת התקן החדש מהווה פריצת דרך בחתירה המתמדת של החברה ליישם ערכים של התחשבות באדם ובטבע.

 

 

תו ISO 14001 לניהול מערכת איכות הסביבה מחייב את הארגון לפעול לצמצום ההשפעות השליליות על הסביבה. כחלק מתהליך קבלת התקנים נערכו שינויים מרחיקי לכת במפעל נירלט בניר-עוז, הן בשימוש בחומרי הגלם והן בתהליכי הייצור, כמו ייעול השימוש במקורות אנרגיה והגברת השימוש בחומרים ממוחזרים. נוסף על כך, הורכבה מערכת RTO לכל מוקדי הפליטה, ששורפת את אדי הממס הנפלטים לאטמוספרה בתהליך הייצור וגורמת לרמות הפליטה של המפעל להיות נמוכות במיוחד (מתחת לנדרש ע”פ התקן) ולעמוד בכל התקנים המחמירים.

 

 

עודד פרנקל, מנכ”ל נירלט: “בשנים האחרונות השקיעה נירלט משאבים רבים בשדרוג המפעל בניר-עוז ובהפיכתו למפעל ירוק, תוך מתן תשומת לב מרבית לשינוי תהליכים, המחייבים שמירה על איכות הסביבה. עבורנו, פעילות אמיתית לשמירה על איכות הסביבה היא תנאי הכרחי וחלק משמעותי מסדר היום. קבלת התקנים ממכון התקנים והעובדה שנירלט היא מפעל הצבע היחידי בארץ בעל תקנים אלו, מהווה אבן דרך נוספת בהובלה של נירלט את שוק הצבעים בישראל”.

 

gallery_1

 

נירלוט נעים!