הצבעים של אביב    קיץ 2014 

 

חברת פנטון פרסמה את תחזית הצבע העונתית לעולם האופנה. המגמה: אופטימיות וקלילות

 

00_header

 

מדי שנה בוחרת חברת פנטון עשרה גוונים שצפויים להוביל את עולם האופנה, ומשם לחלחל גם אל תחום העיצוב והלבשת הבית. לקראת אביב-קיץ 2014, פלטת הצבעים שנבחרה זכתה לפרשנות עכשווית ומתוחכמת על ידי שילוב גוני פסטל רכים עם גוונים עזים ועמוקים. פריחה, חופשות אביביות בחו”ל ודימויים של נשים חזקות היוו את ההשראה לתחזית הנוכחית. תמהיל הגוונים שנבחרו מייצג איזון בין רגש וביטוי אמנותי – כצירופים הם ממתנים זה את זה, ואילו כיחידים הם חדשניים ובעלי עוצמה ועומק.

 

רוך הפסטל

שלושת גוני הפסטל שמהווים את הקבוצה הרכה יותר בתחזית נחשבים כצבעי בסיס בטבע, ולכן משתלבים בטבעיות כמעט עם כל גוון: הכחול הרגוע, כמו שמי אביב בהירים, סגול טוליפ, צבע וינטג’ רומנטי נוסטלגי, והירוק הקיצי, שמספק מגע דקורטיבי ושונה באופיו מהירוקים שנצפו בקולקציות העונות הקודמות.

 

01

 

ניטרלי מעודן

הגוונים הניטרליים של התחזית הם בעלי אופי חמים: צבע חול, שמהדהד לדימויים מחוף הים ולימי הקיץ העליזים (מומלץ לצרף לו גוון ירוק לקבלת מראה טבעי ומאוזן), ואפור בהיר, גוון בסיס שרלוונטי תמיד, ומעניק מראה מתוחכם גם כשהוא פוגש גוונים נוספים.

 

02

 

חריף אש

על תקן מחממי האווירה נבחרו שלושה גוונים: אדום עז – מספק נגיעה תוססת לגוונים ניטרליים ומעצים את התחושה האנרגטית, במיוחד כשהוא מככב לצדו של צהוב לוהט. הצהוב ימשיך לככב גם העונה בעיקר בסטיילינג ובאביזרים משלימים, והכתום כתמיד מביא עמו אווירה אופטימית וספונטנית. שילובו עם סגול טוליפ יעניק מראה שובה לב, בדומה לערבי שקיעה בקיץ.

 

03

 

הכחול הגדול

שני הגוונים שחותמים את הקבוצה הם עוצמתיים ובעלי נוכחות: סגול סחלב, עמיתו הנועז של סגול טוליפ, וכחול בוהק. באופן מפתיע, צבעים חזקים ותוססים אלה משתלבים היטב לצד יתר הצבעים בפלטה – עם הפסטלים המאזנים מחד, ובשילוב עם הגוונים העזים מאידך.

 

04

 

מקור: אתר פנטון

נירלוט נעים!