הלבן, כבר אמרנו שאין שני לו?

נאמר עליו הכל, שהוא אינו צבע ושהוא הצבע המושלם, אי אפשר איתו ולא ניתן לחיות בלעדיו. הקלישאות מהדהדות וכל אחת יותר נכונה מקודמתה.

בשורה התחתונה, לבן הינו כותרת כללית למדי לעשרות ואולי מאות גוונים בהירים במיוחד אשר למרביתנו פשוט נח יותר לכנותם לבן. אז למען יישור הקו בין כל קוראינו, לבן הינו גוון לכל דבר וכאשר לקוח מבקש את ביתו בלבן מוחלט או לבן מלא, כוונתו היא למאה אחוז לבן, ללבן בוהק וכפי שאתם יודעים אצלינו כוכב הלבנים הוא  ה-EXTRA WHITE שהוא למעשה הכי לבן שיש. אדריכלים ומעצבים רבים יצהירו כי נאמנותם שמורה רק לו. בפרספקטיבה אדריכלית, כאשר הרצון הוא לעצב בקונספט לבן, או אם תרצו ב”טוטאל לוק” לבן, ה-EXTRA WHITE  נותן את המענה המדוייק.

הצבע הלבן

עד כאן פשוט. ומה כאשר אנו רוצים חלל בהיר ופחות בוהק, אנו מחפשים את הלבן עם נגיעת גוון עדינה כזו או אחרת. כאן למעשה נפתחת קשת של גוונים לבנים וגווני אוף ווייטים והמשימה מעט יתר מורכבת. מה אופיו של החלל? כפרי, תעשייתי, אלגנטי, טבעי, צרפתי? יש לבחון את השאלה בכובד ראש. לכל טון של לבן השפעה מכרעת בתחושה בחלל. בדוגמא מוקצנת, נסביר שחלל כפרי עמוס ברהיטי עץ כבדים ומשופשפים, אשר יצבע בלבן עם נגיעת אפור, יראה זר ויצור דיסוננס בחלל המעוצב. לכן, להלן חלוקה בסיסית של גווני הלבן בחללים שונים:

למראה חמים ואלגנטי חללים נטולי סגנון מובהק נמליץ לבחון את הלבנים עם נגיעות המוקה השונות.

שילובי צבעים מעניינים

 

למראה אורבאני או תעשייתי בהם שולטים חומרים קרים וריצפות בטון, נמליץ לבחון את הלבנים בגיעות אפורות למיניהן.

למראה כפרי או “וינטג” לבן עם נגיעות שמנת עדינות יעשו את העבודה.

למראה טבעי וקליל ממש בהשראת בית על הים, לבן בנגיעות תכלכלות או נגיעת ירקרק זית או חיטה.

למראה צרפתי ארופאי קלאסי, לבנים בנגיעות הפודרה יעניקו תחושה רכה ורומנטית.

זכרו כי לנירלט מניפת לבנים המכילה 25 גווני לבן מובילים וזוהי מניפה מוחשית המייצגת בצורה המדוייקת ביותר את הגוון המתקבל על הקיר. את המניפה ניתן לקבל במרכז נירלט בדיזיין סנטר.

הלבן כמובן אינו חייב להשאר בפנים החלל והוא יכול גם לבקר מחוצה לו. כל טיח אקרילי או מינראלי יכול להגיע בגווני הלבן. בישראל ישנה בהחלט חזרה לבתים בעלי מעטפת חיצונית לבנה לגמרי ולסגנון הבאוהאוס אשר הגוון הלבן הינו סימן היכר בולט.

בהזדמנות זו הרשו לנו להציג בפניכם שליכט צבעוני extra טראצו בגוון לבן שבור. מדובר בשליכט אקרילי גמיש, במראה מיוחד, הנוצר משילובי גווני האגרגטים הטבעיים המרכיבים אותו. משמש לציפוי דקורטיבי ולהגנה על קירות חיצוניים ופנימיים,המוצר קל במיוחד ליישום, בעל כושר הידבקות גבוה לתשתית, מגשר על סדקים ועמיד בתנאי מזג האויר. הטראצו מגיע בשישה גוונים טבעיים ויפים. הלבן השבור הוא אחד מהם, וזהו למעשה לבן עם עם שילוב של אגרגטים עדינים כחולים (בדומה לקיים באבקות כביסה) המבליטים את הלובן, ומעניקים מראה בהיר ומאוזן. בשנים האחרונות אנו רואים כי בנוסף למראה המתולע הפופולרי יש ביקוש למראה מוחלק ועדין יותר, בסדרת שליכט צבעוני EXTRA  טראצו אנו רואים יישום של מגמה זו.

terazho-banner

אז בין אם לבן בוהק ובין אם לבן עם נגיעה, שתהיה לכם שנה טובה ובהירה.

 

נירלוט נעים!