קופסאת התכשיטים של הבית

המגמה המטאלית כאן ועכשיו

עכשיו זה רשמי, ה-טרנד של 2016 הוא ללא ספק הטרנד המטאלי. זהב המוביל העיקרי של המגמה, זהב, זהב מושחר, קורטן, זהב ורוד, פליז, נחושת, כסף ומראות בוהקות. המתכות נכנסות לתוך הבית של כל שוחרי העיצוב. נגיעה בוהקת בחלל ואף יותר מכך יכולים ליצור את כל העניין בחלל. בין אם מדובר בקיר אחד בגוון זהב דהוי או בין אם מדובר בקיר שלם או פחות, אגרטל, מנורה או מסגרת של תמונה. כל עוד הטאץ’ המטאלי נכנס פנימה אתם, מה שנקרא בשפה המקצועית  On Trend.

reportage1_1

שילוב המתכות בעלות אותו גוון זהוב מכניסות חמימות רבה לחלל ומשתלבות נפלא עם חומרים הרחוקים מהן במהותם, כמו עץ, פשתן, אבן או שיש. אותו MATCH&MIX בין חומרים שונים ובין סגנונות עיצוב שונים שאמצנו לעצמנו בשנים האחרונות, יעבוד נפלא כל עוד ישנה נגיעה מטאלית בתוך האקלקטיות בחלל הבית.

reportage1_3

קיר אחד בחלל בגוון זהב יכול להעניק לבית כולו מראה מעוצב ומתוחכם. בין אם בכניסה לבית, בין אם בקיר מרכזי ובין אם על מנת להגדיר או לבדל איזור, כמו פינת אוכל הדורשת נגיעה מהודרת יותר משאר הבית. למראה סופת חול עם נגיעות מטאליות, המאפשר שדרוג חלל הבית בקלות ובמהירות, “סהרה Brush” סגנון קלאסי, אלגנטי ומלכותי בגווניו הזהובים.
המגמה המטלית כפי שהיא באה לידי ביטוי תופיע בפנים שונות אם על עץ, קיר ומתכות למיניהן, הפתרון המושלם לצביעת גוון זהב, אוניאור על בסיס מים, ידידותי לסביבה ובוהק באלגנטיות לא מוחצנת, יהווה תוספת מרהיבה לנגיעה המטאלית אותה אנו מחפשים.
בדיוק כפי שאנו תופסים את הזהב כחומר וכמתכת על זמנית, קלאסית ורלוונטית תמיד, כך גם בבית. חברות העיצוב המובילות בעולם, הכניסו נגיעות מטאליות לכל הקולקציות החדשות ובמילנו, גם השנה, נצפה לראות את הזהב כמו שאר המתכות, הן במוצרים, הן בטקסטיל והן על גבי הקירות. גם בזירת העיצוב המקומית ניתן לראות סנוניות מטאליות בזהב, פליז וכסף.

פנס זהב על רקע קיר לבן ומיטה

טובי המעצבים בעולם הכניסו לקו העיצובי שלהם נגיעות מטאליות. המעצבת הספרדייה פטרישיה אורקיאולה עיצבה אמבט היושב בקונסטרוקציית נחושת לחברת AGAPE, המעצב אריק לוי עיצב סדרת קערות למותג הספרדי INBANI המשלבות קרמיקה לבנה ונגיעות נחושת עדינות.

reportage1_2

להלן מספר כללים בשילוב המגמה המטאלית בתוך הבית:

+ היות ולכל מתכת בוהקת נוכחות רבה בחלל, שלבו אותה עם חומרים טבעיים ורכים, כמו צמר, כותנה ופשתן.

+ שמרו על סקאלת גוונים ניטראלית בחלל. קיר אחד צבוע זהב ושאר קירות הבית בגוון אבן עדין או בגוון חיטה או זית בהיר. לחילופין גווני הזהב יעבדו נפלא לצד גווני שחור, בין אם בקיר נוסף או בין אם בטקסטיל ובדקורציה המשלימה.

+ אל תהססו לערבב מתכות שונות. שלבו כרית כסופה לצד גוף תאורה בזהב. אותו מיקס עיצובי ירכך את הדרמה והרשמיות של המתכות המהודרות.

התחילו בקטן. צבעו קיר אחד או פינה. לחילופין שלבו פריט מטאלי אחד. מייד תרגישו את השפעתו הנעימה והמעוצבת. כפי הנראה תרצו די מהר לשלב נגיעה מטאלית נוספת.

reportage1_6

המגמה המטאלית מרהיבה, תוצאותיה מידיות וללא ספק תעורר כל חלל שהתעייף.

נירלט משיקה גוון בבסיס זהב הניתן לגיוון בשלושה  גווני זהב אוניאור על בסיס מים  RICH GOLD, FINE GOLD, RED GOLD

קולקציה מהודרת ומצומצמת של גווני זהב מטאליים, המאפשרים להפוך כל קיר לתכשיט בבית בקלות ובפשטות.

reportage1_4

חומרים טובים, עיצוב טוב, ונגיעת זהב אף פעם לא יצאו מהאופנה, את זה כבר ניתן לומר בוודאות.

THE GOLD IS HERE TO STAY

נירלוט נעים!