הדור הבא של הצבע

במבט אישי

אז בואו נתחיל מהיכרות קצרה לטובת מי שלא מכיר אותי. אני “הדס מנירלט”. ב- 8 השנים האחרונות שלי בחברה מילאתי את תפקידי באהבה- תחילה כמנהלת תחום אדריכלות והשראה וכיום כמנהלת כלל הקהלים המקצועיים, תחום תוכן והשראה. מי שכן מכיר אותי, יכול להעיד עליי שנירלט היא חלק משמעותי ועיקרי בחיי. לגמרי ביתי ומשפחתי השניים. לאורך השנים, שימשתי גם כצופה מהצד וגם כשותפה פעילה בשינויים קטנים כגדולים, התרגשתי, נסחפתי, סיפרתי, הדרכתי ולעיתים אף התאכזבתי. כן, תתפלאו!, זה לגמרי חלק מהעניין למי שעוסק בהתמדה ובתשוקה לתחום. מבחינתי, להיות חלק מחברה שחרטה על דגלה את ערכי החדשנות והמקצוענות, לא רק בסיסמאות, אלא בחדשנות בפועל, במחקר שוק ובפיתוח יומיומי, הוא לא מובן מאילו ואני מברכת וגאה על כך מאד.

כששמעתי מאריק, ממנהל המחקר והפיתוח של החברה על המוצר החדש, שקורם עור וגידים במעבדתו, מודה שהייתי סקפטית. הוא דיבר על פיתוחים חלומיים עבור בעלי מקצוע והצרכן הסופי, שנשמעו לי יותר כמו פיתוח לסדרת פרסומות מאשר למוצר אמיתי. אחרי שראיתי והתנסיתי במוצר החדש, אני מרגישה צורך עז לשתף גם אתכם! מאחר ואנו חיים בעידן קצת משובש, בו הממשקים האישיים הפרונטאליים כמעט בלתי אפשריים, הרגשתי שהבשורה חייבת לצאת החוצה ויפה שעה אחת קודם.

גאה להציג בפניכם את סדרת האקווניר החדשה של נירלט. מדובר, לדעתי, בתהליך מפתיע ואמיץ במיוחד של החלפת מותג הבית העיקרי של החברה “נירוקריל אקסטרה” לסדרת ה- “אקווניר”. מדובר בפיתוח מוצר חדשני ואיכותי, שעולה בתכונותיו וביעילותו על מוצרים קיימים בשוק וברמת מחיר זהה. לא פחות חשוב.

טוב, אז אחרי ההקדמה הקצרה, הגיע הזמן שאספר קצת על הפיתוח והטכנולוגיה שעומדים מאחורי הסדרה ומה הן האיכויות של המוצר. הטכנולוגיה, הידועה בשמה המקצועי USP- Uniform Smooth Polymer, היא למעשה שילוב פולימרים ייחודי, שפותח במיוחד ליישום קל ונוח ולקבלת מראה חלק ואחיד של הצבע לאחר הצביעה. טכנולוגיה בלעדית שפותחה לסדרת אקווניר של נירלט.

ממש נפלא, אבל מה זה אומר בפועל:

  • ברמת המוצר. חומר בעל יכולת הסתרה הכי גבוהה,  בפער בעל הסתרה גבוהה ומורגשת ביחס למוצרים מקבילים שנבדקו, בדקנו במעבדה, אמיתי לגמרי!
  • ברמת הברק. למי שלא יודע רמת הברק נמדדת במעבדה בזוויות של 60 מעלות, ומה קורה לדוגמא ב-85 מעלות? ככל שהערך נמוך יותר, הגימור יותר מט.              ככל שהזווית גדולה יותר, הערך של הברק עולה ואנו חווים כתמי ברק שונים על הקיר. לא במוצר שלנו, העומד באותו ערך נמוך במיוחד, של 3% ברק במוצר מט, בזוויות הגדולות ביותר. זה חידוש שלא נראה עד היום.
  • הלבן הכל כך אהוב במחוזתנו, מה איתו?  גם את זה בדקנו ביחס למה שקיים, וגילינו תוצאות שהפתיעו אותנו! מצאנו ערך נמוך מאד של *לובן b במוצר ביחס למה שהכרנו בצבע עד היום, מה שאומר שהלבן שלנו לבן רך ונעים כמו שאנחנו אוהבים-  שומר על לובן לאורך זמן ארוך יותר. (*ערך מדיד –רכיב ה b מודד את מידת ה”צהבהבות” שיש בחומר ככל שהצבע יותר צהבהב הערך גדול יותר)
  • לכולם יש מוצר רחיץ, במידה כזו או אחרת, אך עמידות בקרצוף ?! בבדיקות שביצענו כשהתקינה עומדת על מינימום של 200 מחזורי קרצוף, המוצר שלנו עומד ב300! מספר מחזורי הקרצוף שנדרשים לשחיקה מלאה של הצבע. להדיוטים כמותי, הסבר: היד שלנו תעבור ותקרצף, הלוך וחזור, בדיוק באותו מקום 300 פעמים, כלומר 600 חזרות לפני שהצבע ישחק! נתון שאין לו אח ורע.
  • עד היום, במוצרים הקיימים שבדקנו, אחרי ניקוי הקיר מלכלוך, תמיד מתקבל שינוי שבא לידי ביטוי בברק. בזכות טכנולגיית USP  לא תיראה פגיעה בצבע או בברק!

כמו שאתם רואים המעבדות שלנו עבדו ללא לאות בבדיקות, לא הרפו עד לתוצאה המבוקשת. הנתונים הללו, לא לוקחים בחשבון את עניין יישום הצבע. הרעיון היה לפתח צבע לקיר, שהעבודה איתו תהיה קלה, פשוטה ונקייה הרבה יותר. וזאת כמובן לא על חשבון נראות של קיר חלק ואחיד. במסגרת כל פיתוח מוצר, אנחנו מבצעים בדיקות עיוורות עם בעלי מקצוע. ביצענו בדיקות של המוצר החדש ביחס לחומרים אחרים הנמכרים בחנויות ובעלי המקצוע שיתפו במסקנות שלהם על המוצר החדש, הנה מעט מהתגובות:

“נותן לקיר מראה מגוהץ”

“גם שהתנועה לא אחידה, הצבע מתיישב יפה – הוא נסגר על עצמו ולא משאיר “פסי חיבור”

“צבע בשכבה אחת כמו צבע רגיל בשתי שכבות”

“נפתח יפה. מתייבש טוב. קל לתזוזה ברולר”

“כתמים נעלמים ביד ראשונה”

סדרת אקווניר החדשה, מרכזת אותנו למספר ממוקד של מוצרים, המאפשרת התאמת חומרים מלאה כמו שימוש באותו מוצר לחוץ ולפנים.

קצת סדר למי שמתעניין :

הכי חשוב, ללא שינוי בגוונים, רק בניראות הרבה יותר יפה ועמוקה. ניתן לגוון בכל גווני מניפות נירלט

והאריזות.. הדליים כאלה חתיכיים ואלגנטיים. בשחור עכשיו!

למי שהגיע וקרא עד כאן שאפו, אנחנו כאן לשירותכם תמיד! 

מזמינה אתכם להתנסות אצלנו במרכז, מיד כשהסגר ייסתיים

ועד אז תחלמו רק בצבע, יותר עדיף(:

שלכם,

הדס כהן מנירלט

נירלוט נעים!